Resultat från USA

Catta1

Trådstartare
Hej!
Är det någon som vet om det finns en webbsida där man kan hitta resultat från hopptävlingar i USA? (Nationella tävlingar)
Eller om det finns något motsvarande till vår blup sida?
 
Verkar som det krävs medlemskap för att logga in och söka häst på usef.org (USAs ridsportförbund).
 
Min erfarenhet är att det är megasvårt att få tag på tävlingsresultat från USA. Om det finns några krävs det oftast en inloggning som kostar pengar. Vad som finns bakom dessa olika pay walls har jag dock ingen aning om.
 
Det fanns en sida som tyvärr stängde ned förra året. Kanske går det att spåra reda på den som rider/red hästen och fråga?
 
Tävlar hästen i hunters, jumpers eller equitation? Många dressyrarrangörer använder en sida som heter Foxvillage och jag har för mig att det finns liknande för dem andra disciplinerna... men nästan omöjligt att söka på hästnamn.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Som vanligt var det för några dagar sen dags för den årliga National Dog Show i USA (som vi i Sverige såklart var geoblockade från att...
2
Svar
35
· Visningar
1 984
Senast: Red_Chili
·
Tävling Hej! Jag skulle behöva era tips på hur man hanterar sin nervositet när det kommer till tävling. Jag tävlar både hoppning, dressyr &...
Svar
11
· Visningar
1 335
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Hej på er! Jag har en hane på ett år, kastrerad blandras beagle som jag tyvärr har allvarliga problem med. Har haft flertalet hundar...
2
Svar
29
· Visningar
2 539
Senast: jemeni
·
IT & mobiler Jag blir inte riktigt klok på Teams. Har det både i min Iphone och dator. När jag har datorn igång så ändrar den ju status till...
Svar
11
· Visningar
926
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen
  • Ännu en tråd om hundfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp