Bukefalos 28 år!

Cat_and_rat

Trådstartare
...från körtävlingar var hittar jag det?
Letar just nu främst från tävlingarna som var förra helgen på Flyinge.

Tycker körsporten borde skämmas över den dåliga rapporteringen från tävlingar. Det är jättesvårt att hitta startlistor (med uppgifter även på deltagande hästar) också. Gäller både nationellt och internationellt.
 
horsedriving.nu finns resultat från de tävlingar som använt det programmet till resultatrapportering. Tittade, men den du nämner finns inte där. Däremot så finns den med i TDB, men resultaten är inte publicerade där än, sedan vet man inte var fördröjningen är...
Men, arrangören länkar till sportdriving.se som i sig länkar till (inofficiella) resultat på hoefnet.nl där finns även en många utländska tävlingar.

Hoppas att det var till hjälp :)
 

Liknande trådar

Småbarn Lång historia kort men vi har ett barn fött nov 2021 som sovit dåligt sen han föddes. Han har utretts för alla möjliga saker men det...
2
Svar
24
· Visningar
2 031
Senast: Lingon
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
12 118
Senast: Niyama
·
Övr. Barn Vi tillbringar emellanåt en del tid tillsammans med barnens två kusiner och deras föräldrar. När vi gör det blir det uppenbart att vi...
2
Svar
23
· Visningar
2 633
Hundhälsa Nytt anonymt nick, för att minska risken att folk förstår vem det handlar om. Jag är aktiv i den lokala brukshundklubbens styrelse...
6 7 8
Svar
148
· Visningar
6 186
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Allergiutredning
  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp