J

Japanesen

Tycker att det går alldeless för trögt här inne!

Tänkte kolla hur det har gått för era hästar?
Hur många starter, hur många placeringar`?

I ÅR ALLTSÅ!

Joker 2 starter 0-0-1
Japanese Beetle 1 start 0-0-0

Tror att detta år med mina hästar kommer se bra ut! :bump:
 
Sv: Resultat!

Hur tror ni att det kommer att gå för er? *såå nyfiken* :D
 
Sv: Resultat!

Jag måste erkänna att exakt hur många starter vi gjort i år har jag tappat räkningen på, men iaf.

Carmen har
2 första
1 tredje
1 fjärde
2 femte
1 sjätte

Cahlua har
1 fjärde
1 femte
1 sjunde

Så jag är jättenöjd så här långt! Lilla Carmen ståtar dessutom med bedriften att ha varit placerad i varenda start! Synd bara att prispengarna är så låga...

Jenny
 
Sv: Resultat!

I år har det bara varit botten,hästarna går nya rekord men det vill sig inte.Känner ingen glädje längre att åka på trav o tävla,inte bara för att det går galet,utan även allt "förmynderi" som dom styrande hittar på. Inte änns kul att titta på tvtrav..... :cry:
 
Sv: Resultat!

Mehl skrev:
I år har det bara varit botten,hästarna går nya rekord men det vill sig inte.Känner ingen glädje längre att åka på trav o tävla,inte bara för att det går galet,utan även allt "förmynderi" som dom styrande hittar på. Inte änns kul att titta på tvtrav..... :cry:

Trav på TV är väl sällan kul? :D :crazy:

Men jag är mest allergisk mot TV o största allmänhet och kollar iofs nästan bara elitloppet.

Tre starter hittills i år, pengar två av dessa och så tempotorsk sista starten, fast vem blir inte det när de öppnar 20 första 1000 i ett autokopp och inte har en startsnabb häst???
Sen har ett framben spökat på henne men dt verkar finnas hopp om bättring... :)

/// ghost
 
Sv: Resultat!

Själv tittar jag på nästan all trav i Tv,tycker det är kul!! :banana:

Clown har startat 7gånger i år,0-2-1,32 500kr.

Russet Piggybank 7gånger,2-2-1,är just för tillfället snabbaste 3åriga russ! :bump: Kanske ändras innan årets slut,men kul är det just nu :love:

Vi är jättenöjda med deras insatser :bow:
 
Sv: Resultat!

Verkar inte ens komma till start i år :cry:
Är väl nöjd om han kommer igång och tränar igen och ev kan kvala
 
Sv: Resultat!

Trögt är bara "förnamnet...
Black Runner:
2005 7 1-1-0 10 000 kr *17,8m 17,7ak

2004 14 2-2-1 45 550 kr 17,4k 16,3am

Och jag har som mål att dubbla fjolårets resultat iår.. :confused:

Idag var jag in på Kliniken med honom. Och han fick stanna kvar över natten till att börja med :crazy:
 
Sv: Resultat!

:bow: I år går det INTE trögt :bow:
G.G.Barbara 4 1-0-0 17,000kr
Ninas Apache 11 1-0-2 75,000kr(har haft semester comback sept)
Leffe Blanche 14 5-4-0 270,000kr(startar mån. Rättvik)
Mimmi Blanche hoppas på kval i år.
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Resultat!

Glömde min andra häst Aroma :

0 starter......hopplöst fall som aldrig tyck bli frisk för kontinuerlig träning, :cry: men det sista som lämnar oss är hoppet :smirk:
 
Sv: Resultat!

Jag har ingen egen. Det har jag nog berättat 1000 gånger :o
Men kompisen Cattis har hand om Kung Lavec, han är ju min stora idol i alla fall.
Han har startat 8 gånger under 2005, han har 6 vinster och en andra placering.
(1-d-1-1-1-2-1-1)

kunglav3.jpg
 
Sv: Resultat!

Har inte heller nån aktiv travare som tävlar men har 2 favoriter pga olika anledningar :D

COOL DIME (sett han växa upp, gosade med honom som fölunge, hans mamma har min kompis ridigt ett tag och är uppfödd på det gamla stora nedlagda stuteriet som finns här där jag bor där Johan har stått 2 år med dom nya ägarna som har ridverksamhet där, "Daimen" står på träning hos min idol också :bow: )
År 2005 har det hittils blivit 8 starter: 3-6-5-5-0-1-0-1

PIA BELLA (Uppfödd hos en bekant, underbart trevlig märr! Tyvärr verkar hon inte vara på topp i formen just nu)
9 starter: 5-6-4-0-6-d-4-3-0
 
Sv: Resultat!

Min kuse har gjort 4 starter i år.
7.500kr in.
2 st 4;e platser och en 5:e plats

hoppas på någon mer krona in men det är svårt att komma med i lopp trots att hon ändå har 200 poäng och det är ju lite lättare än om man hade 0...
 
Sv: Resultat!

Joker 3 starter 0-1-1
Japanese Beetle 1 start 0-0-0

Tycker det går rätt så bra för allihopa här!
Men det ska gå bättre, eller hur ;)
 
Sv: Resultat!

Jamtland skrev:
Då kan du lägga av... Om du inte tror på det du gör är du inne i fel branch.

Jenny
Tror på det JAG gör, gör jag, men det funkar ju inte just nu,trots att man gör lika som man gjorde när det funkade,det är därför mitt hopp är lite dåligt just nu.
 

Liknande trådar

Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 359
Senast: zarmino
·
  • Låst
Hundavel & Ras På avelsdata anges inavelsökningen som inavelsgrad. Därför kan det stå att en hund har en inavelsgrad på 0% , 3.25%, 0.02% osv fastän de...
27 28 29
Svar
573
· Visningar
23 319
Senast: Snurrfian
·
Fordon Fredagen 15 september köpte jag en bil av en bilfirma. Den var nybesiktigad, kamremmen bytt, rostfri, bra sommardäck och ok vinterdäck...
18 19 20
Svar
384
· Visningar
24 998
Senast: ptr
·
Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
3 446
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp