• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Farouk
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 18
  • Visningar Visningar 1 490
F

Farouk

Det är väl ändå en förkortning av ett märke, eller heter det bara RG? :confused:

Vad kostar deras schabrak?
Finns det någon sida man kan beställa på?

Sv: Rg?

kan btw tillägga att min far undrade oxå varför det hette RG, har för mig att dom yrade nånting om att det är en förkortning på deras namn, en liten italiensk familj som gör dom. nåt åt det hållet tror jag...

RG är tillverkarens initialer (stavas)
Schabraken kostar runt 850-900, fleecetäckena run 1700 och ylle somsagt runt 3000. Mycket välsydda! Är kanonnöjd med mina!
Kul att ha lite grejjer som inte all har :p

hej :)
jag har två schabrak och ett ulltäcke :) absoluta favvo grejorna! kan lägga in bilder ikväll om ni vill se... är i skolan nu!
:banana:

Rg betyder Rosa & Guido, jag har också 2 schabrak därifrån, de absolut bästa och finaste schabrak som finns!

åh just ja ;) ska ta med kameran imorgon till stallet och fota :D kommer upp bilder imorgon kväll!

fan också, kameran har pajjat :(
ska se om jag kan ragga upp en annan så jag kan fota idag iaf..
heja mig :D

Åh, jag som ville se... :(
Hoppas du får tag i en annan kamera då!
RG verkar ha så fina grejer, men jag har bara sett ett par av Popeyes schabrak (jättefina!) och det verkar ändå inte vara så jätte vanligt bland ryttare? Inte här i kring i alla fall.. Men jag vill verkligen ha ett sånt efter sommaren sen (då jag tjänat pengar.. :p) De är ju superläckra!! Täckena är dock lite för dyra för mig.. men det vore kul och se bild på hur de ser ut ändå.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Någon som har koll på företag man skulle kunna anlita för att köra en häst från stockholmstrakten till Nederläderna? (Eindhoven)...
Svar
3
· Visningar
248
Senast: Rosett
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
509
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Min ponny är en MAXAD C ponny som är väldigt pigg men extremt känslig. Jag håller på att försöka se över hans bett då han har väldigt...
Svar
6
· Visningar
326
Senast: Valle
·
R
Utrustning Vilka bett lösa träns tycker ni är bäst och varför? Alltså inte märken och då utan tillexempel hackamore eller side pull eller så! Om...
Svar
0
· Visningar
278
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden
  • Boxmattor, erfarenheter?