Bukefalos 28 år!

via

Trådstartare
Under Ranch horse classic, går det att göra "vanliga" high chaparral saker, eller är det bara tävlingarna då?
Jag funderar på att åka med barnen till High Chaparral någon gång i sommar och tror att de skull uppskatta lite westerntävlingar, men inte på bekostnad av allt annat, så att säga.
 
Jadå, det är helt öppet mellan tävlingsområdet och westernstaden - en kort promenad på sådär tio minuter bara. Så det går alldeles utmärkt att pausa några grenar och gå bort och låta barnen uppleva westernstaden (och indianbyn mm).
 
  • Gilla
Reactions: via
Ååh just det! Snart är det RHC! Dags att börja snika till sig lite jobb därnere så man kan ta företagsbilen ner :D Funkade alldeles utmärkt förra året, borde kunna lura in det lite i år med. Så tjänar man dessutom en slant på att åka ner och titta :p
 

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
578
Senast: Lady_S
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 485
Senast: zarmino
·
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 524
Senast: hundtant
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
794
Senast: valy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Stänger du toalettlocket?
  • Vardagspusslet - Airfryer
  • Vad gör vi? Del CXCVII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp