Rid-kapson

B

Bollie

Hej brukar inte vara här så jag hoppas jag får fråga en fråga här! vet inte om ni har sagt något förut om denna fråga eller om det inte passar här!

Vet någon här var man kan få tag i bra men inte alltför dyra ridkapsoner?! Har nämligen en bekant i "barockkretsar" som har pratat om att någon gör stålet i kapsonen och så får man klä in den i läder sen men jag har inte fått tag på henne för mer information. Tänkte att kanske någon vet något om denna kapson!

Tackar på förhand!
 

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 218
Senast: LiviaFilippa
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 041
Senast: LiviaFilippa
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
6 039
Senast: mars
·
Trädgård & Växter Ny här i forumet och har postat ett inlägg angående den här växten i Palettbladstråden då jag misstänker att det är ett palettblad men...
Svar
12
· Visningar
1 999
Senast: Maria D
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp