Rida i fjällen

Mischa

Trådstartare
Jag och några kompisar ska iväg och bestiga Kebenekaise nu i augusti och jag har för mig att det finns ställen som hyr ut hästar per dygn. Jag har nämligen en fotskada som gör att jag inte kan gå så långa sträckor. Sen är jag medveten om att man förmodligen inte kan bestiga Kebenekaise från hästryggen men jag tänkte ändå kolla om någon känner till ställen som hyr ut hästar till fjället. Är erfaren ryttare så vore underbart att uppleva fjällen från hästryggen!
 
Jag och några kompisar ska iväg och bestiga Kebenekaise nu i augusti och jag har för mig att det finns ställen som hyr ut hästar per dygn. Jag har nämligen en fotskada som gör att jag inte kan gå så långa sträckor. Sen är jag medveten om att man förmodligen inte kan bestiga Kebenekaise från hästryggen men jag tänkte ändå kolla om någon känner till ställen som hyr ut hästar till fjället. Är erfaren ryttare så vore underbart att uppleva fjällen från hästryggen!
Lyckas du ta dig upp på toppen av Kebnekaise till häst blir du först :) Det finns de som tagit sig upp på cykel och rullstol(!) men ingen till häst vad jag vet.
 

Liknande trådar

Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 242
Hästmänniskan Hej! Jag är en 21-årig tjej som är enormt enormt ridsugen igen, men vet inte riktigt hur jag ska gå tillväga som återfallsryttare...
Svar
8
· Visningar
2 400
Senast: Ramona
·
Hästmänniskan Var nyss ute och red på min lille kille, solen skiner, hästen är jättepigg och det gröna gärdet som vi brukar galoppera på ligger...
2
Svar
35
· Visningar
3 827
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 037
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Uppdateringstråd
  • Dressyrsnack 16
  • Hingstval 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp