Rida på "gräs" i torkan

Förundrad. Jag undrar hur hårt man rider om man inte kan trava och galoppera ALLS på hårt underlag.

Ja jag har förstått det. Men eftersom det inte är en övervägande åsikt bland de som responderat i tråden så blev jag undrande att du känner dig så förundrad som om det vore en vanlig allsanning folk praktiserar ?
 
Ja jag har förstått det. Men eftersom det inte är en övervägande åsikt bland de som responderat i tråden så blev jag undrande att du känner dig så förundrad som om det vore en vanlig allsanning folk praktiserar ?
Så då svarar du som inte känner dig träffad? Vore ju bättre om den svarade som har svar på frågan.
 
Så då svarar du som inte känner dig träffad? Vore ju bättre om den svarade som har svar på frågan.

Men va ? Om du med ditt inlägg avsåg en specifik person så varför taggar du då inte den personen istället för att göra ett inlägg som framställs som att hela tråden är full av folk som inte kan rida sina hästar i alla gångarter på hårt underlag ?

Självklart responderar folk som svarat i tråden utifrån att de inte känner sig träffade när du gör ett sånt inlägg som att tråden är chockerande ang folks rädsla att rida på hårt underlag !
 
Men va ? Om du med ditt inlägg avsåg en specifik person så varför taggar du då inte den personen istället för att göra ett inlägg som framställs som att hela tråden är full av folk som inte kan rida sina hästar i alla gångarter på hårt underlag ?

Självklart responderar folk som svarat i tråden utifrån att de inte känner sig träffade när du gör ett sånt inlägg som att tråden är chockerande ang folks rädsla att rida på hårt underlag !
Men förvräng inte vad jag frågade!
Förundrad, inte chockerad. Det är ju du som gör mitt inlägg till något förskräckligt.
Jag ställde en enkel fråga som jag fortfarande inte fått svar på.
 
Men förvräng inte vad jag frågade!
Förundrad, inte chockerad. Det är ju du som gör mitt inlägg till något förskräckligt.
Jag ställde en enkel fråga som jag fortfarande inte fått svar på.

Läs gärna istället .👍
Förundrad/fashinerad eller vadsom etc så kvarstår ju ändå frågan vem du isåfall riktar din förvåning till ?

Du hängde upp dig på att förundrad blev fascinerad initialt .
 
Senast ändrad:
Men förvräng inte vad jag frågade!
Förundrad, inte chockerad. Det är ju du som gör mitt inlägg till något förskräckligt.
Jag ställde en enkel fråga som jag fortfarande inte fått svar på.

Det kanske är större chans att du får svar om du taggar personen det rör?
 

Liknande trådar

Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
3 230
Senast: Fiorano
·
Utrustning Är det någon här som har hästar som går barfota och rids/tränas mer regelbundet? (Alltså inte föl/unghästar eller små sällskapsponnyer...
Svar
9
· Visningar
917
Senast: Miingla
·
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 917
Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
2 968
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp