Ridborgarmärket 2021

Barbabelle

Trådstartare
Är eran klubb med i tävlingen i år? Vad gör ni för att få så många som möjligt att ta märket?
 
Vi ska vara med för första gången. Vi satsar på en deltävling och inte "hela" tävlingen. Vi är en liten klubb och har väl mest som mål att engagera så många som möjligt och ser det lite som en peppig aktivitet som alla kan delta i. Alla ridgrupper kommer rida upp på lektionstid och sedan kommer vi erbjuda övriga släkt och vänner att rida upp på helgerna. 😊
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Frågan om flytt av Hamre ridskola har pågått under många år. Första besluten togs för snart 15 år sedan. Det tog tid att få fram en...
Svar
0
· Visningar
311
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Under ridsäsongen tävlar landets ridsportföreningar i att få så många som möjligt att ta Ridborgarmärket.
Svar
0
· Visningar
274
Senast: Gunnar
·
Övr. Hund Skulle vilja veta om någon av er har eran hund utomhus i hundgård året om? Var intresserad av polarhund, men hört de ska vara svåra att...
2
Svar
23
· Visningar
2 591
Senast: gammalek
·
Hästmänniskan Hej… jag heter Alicia och har ridit i 5,5 år och jag vill ha en egen häst och jag vet att det är dyrt,mycket tid, osv men jag vill ändå...
2
Svar
21
· Visningar
2 634
Senast: Ise
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp