Jag behöver ett par vinterridbyxor/tights. Har idag ett par typ softshell frÄn granngÄrden. Men vill ha ett par lite mer rörliga. De andra Àr ganska stumma.

Dottern har tvÄ par frÄn kingsland som hon Àr nöjd med.

Hur Àr haybums? Uhips?
 
Jag behöver ett par vinterridbyxor/tights. Har idag ett par typ softshell frÄn granngÄrden. Men vill ha ett par lite mer rörliga. De andra Àr ganska stumma.

Dottern har tvÄ par frÄn kingsland som hon Àr nöjd med.

Hur Àr haybums? Uhips?
Mina vinterfavoriter Ă€r frĂ„n Fager. Ganska tjocka utan att bli stumma i tyget👍

Har Àven MD men de Àr inte sÄ varma, likasÄ hööks som dessutom gick sönder fort.
Mina varmaste Àr frÄn Horselife, det Àr mer en ridbyxa med gylf men de Àr rÀtt stumma i tyget.
 
AngÄende att ha mobil i byxficka. Lite OT, men ÀndÄ menat till alla i vÀlmening. Att ramla av pÄ benet man har mobilen i Àr EJ att rekommendera. Jag fick vÀrldens största svullnad/blÄmÀrke, fick Äka in akut en dag nÀr jag totalkollapsade pÄ jobbet för jag hade rejÀla inre blödningar och nu flera mÄnader senare kan jag fortfarande kÀnna mig öm om jag rör mig hastigt.

TyvĂ€rr BARA för att jag hade mobilen pĂ„ benet och fick en rejĂ€l smĂ€ll just dĂ€r, hade klarat mig betydligt bĂ€ttre om mobilen inte var dĂ€r. đŸ„Č
 
AngÄende att ha mobil i byxficka. Lite OT, men ÀndÄ menat till alla i vÀlmening. Att ramla av pÄ benet man har mobilen i Àr EJ att rekommendera. Jag fick vÀrldens största svullnad/blÄmÀrke, fick Äka in akut en dag nÀr jag totalkollapsade pÄ jobbet för jag hade rejÀla inre blödningar och nu flera mÄnader senare kan jag fortfarande kÀnna mig öm om jag rör mig hastigt.

TyvĂ€rr BARA för att jag hade mobilen pĂ„ benet och fick en rejĂ€l smĂ€ll just dĂ€r, hade klarat mig betydligt bĂ€ttre om mobilen inte var dĂ€r. đŸ„Č
Jag riskerar hellre rejĂ€lt blĂ„mĂ€rke Ă€n att inte kunna kontakta nĂ„gon om jag skulle Ă„ka av😊
NÄgonstans ska man ju ha mobilen och har man otur kan det sÀkert bli tokigt oavsett..
 
Jag riskerar hellre rejĂ€lt blĂ„mĂ€rke Ă€n att inte kunna kontakta nĂ„gon om jag skulle Ă„ka av😊
NÄgonstans ska man ju ha mobilen och har man otur kan det sÀkert bli tokigt oavsett..
Det Ă€r ett blĂ„mĂ€rke ”per se”, men hade du sett det och sett hur det pĂ„verkade mitt liv i nĂ„gra mĂ„nader sĂ„ hade du nog tĂ€nkt om ;)
 
Hade jag skrivit att det var ett rejĂ€lt hematom som fick mig att ligga inlagd pĂ„ akuten sĂ„ kanske folk hade reagerat annorlunda. 😂
 
Det Ă€r ett blĂ„mĂ€rke ”per se”, men hade du sett det och sett hur det pĂ„verkade mitt liv i nĂ„gra mĂ„nader sĂ„ hade du nog tĂ€nkt om ;)

Hade jag skrivit att det var ett rejĂ€lt hematom som fick mig att ligga inlagd pĂ„ akuten sĂ„ kanske folk hade reagerat annorlunda. 😂
Jag menade mer att det kan vara minst lika riskfyllt att rida utan mobil, om olyckan hĂ€nder😊
 

Liknande trÄdar

  • LĂ„st
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bĂ€sta beslutet för mig, men frĂ„n att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
26 398
Senast: Snurrfian
·
  • LĂ„st
Relationer Gammal anvÀndare, men nytt konto, mest pÄ grund av att jag... vet inte, men nÀstan skÀms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 242
Senast: Gunnar
·
Hundavel & Ras Jag Àr uppvuxen med hund och bÄde min ursprungsfamilj och jag sjÀlv har haft olika hundar genom Ären, men nu Àr det över 10 Är sedan den...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 584
Senast: Fetaost
·
Kropp & SjÀl Hmm, hur ska jag börja det hÀr inlÀgget? Det finns sÄ mycket jag vill sÀga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag Àr i yngre...
Svar
5
· Visningar
3 868
Senast: Yrsel
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp