ridbyxa från börjes...

C

Cinzano

ska på semester i skåne & har fått med mej min sambo till tingsryd (Yieppie) och ska inhandla ett par ridbyxor har spanat in piaff(?) full seat i färgen golden sand, nån som har prövat dessa byxor? är de bra? har även funderat att köpa ett par termoridbyxor....bra el dåligt????
unsure.png
 
Senast ändrad av en moderator:
Ridbyxorna e väl helt ok, töjer sig lite tkr jag.
Fast dom är för mjuka o tjocka i tyget för min smak.... Och dom som inte e helskodda e superhala.
Dom har lite ridbyxor från Cavallo o Sarm Hippique, dyra men underbara!
 
Jag har sånna :D
Har haft dom i ett halvår och dom är fortfarande som nya!!! ;)Jag tycker det är helt oki ridbyxor för det priset :cool:
Jag har den färgen du tänkte köpa och kan säga att dom är väldigt GULA :rofl:
 
hehe precis dem har jag i just den färgen har varit jättebra hittills har itne haft dem så länge,mjuka å sköna.Dock lite större i midjan.
 
jättenöjd e jag med mina...
har haft dom i två år och e flitigt använda...
har mörkblå...snygga och bra...
gillar att dom e som mjukis byxor i tyget eftersom i alla fall jag rör mig mycke när jag e i stallet...

:banana:charlie :banana:
 
Jag var där nere och shoppade massor. Bestäm inga ridbyxor innan utan nytja några timmar i provhytten där. Finns mkt mera i affären än i katalogen.
JAg köpte värdens underbaraste ridbyxor där nere för 250kr. Helskodda i något bomullstyg. *jättesköna*
 
Jag tycker piaff är för mjuka och därför ser fula ut. De ser ut som mysbyxor. I alla fall på mig.

Endel gillar ju däremot dessa supermjuka byxor...
 
dom är jättemjuka och goa, men håller ändå formen. har dom i blått, jättebra byxa.
 
hur är full seat i storleken?? är dom väldigt stora i låren...är ganska small :crazy: har nästan inga lår.. så jag har prooobleeem när ja ska köpa ridbralls :(
 

Liknande trådar

Hundhälsa Upptäckte 10/1 en gråaktig fläck i ögat, ringde veterinär och fick tid direkt. Hornhinneskada och inflammation/infektion i ögat, alltså...
2 3
Svar
48
· Visningar
8 478
Senast: Fibusen
·
Utrustning Funderar på att köpa ett par Animo Nemone ridbyxor. Men, är det värt att köpa hööks Ridbyxa Hahn CRW istället? Byxorna är hyfsat lika...
Svar
6
· Visningar
898
Senast: Ace
·
Kläder & Bli fin Jag har varit på en handfull begravningar, men blir ändå osäker på vad som "är rätt". För det första, hur gör man med hår och smink...
2
Svar
37
· Visningar
11 164
Relationer Jag har kommit till ett väldigt jobbigt vägskäl och skulle behöa alla tips och råd som jag kan få. Gärna lite pepp och stöd också. Jag...
Svar
3
· Visningar
1 342
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp