ridbyxa från börjes...

C

Cinzano

ska på semester i skåne & har fått med mej min sambo till tingsryd (Yieppie) och ska inhandla ett par ridbyxor har spanat in piaff(?) full seat i färgen golden sand, nån som har prövat dessa byxor? är de bra? har även funderat att köpa ett par termoridbyxor....bra el dåligt????
unsure.png

Senast ändrad av en moderator:
Ridbyxorna e väl helt ok, töjer sig lite tkr jag.
Fast dom är för mjuka o tjocka i tyget för min smak.... Och dom som inte e helskodda e superhala.
Dom har lite ridbyxor från Cavallo o Sarm Hippique, dyra men underbara!

Jag har sånna :D
Har haft dom i ett halvår och dom är fortfarande som nya!!! ;)Jag tycker det är helt oki ridbyxor för det priset :cool:
Jag har den färgen du tänkte köpa och kan säga att dom är väldigt GULA :rofl:

hehe precis dem har jag i just den färgen har varit jättebra hittills har itne haft dem så länge,mjuka å sköna.Dock lite större i midjan.

jättenöjd e jag med mina...
har haft dom i två år och e flitigt använda...
har mörkblå...snygga och bra...
gillar att dom e som mjukis byxor i tyget eftersom i alla fall jag rör mig mycke när jag e i stallet...

:banana:charlie :banana:

Jag var där nere och shoppade massor. Bestäm inga ridbyxor innan utan nytja några timmar i provhytten där. Finns mkt mera i affären än i katalogen.
JAg köpte värdens underbaraste ridbyxor där nere för 250kr. Helskodda i något bomullstyg. *jättesköna*

Jag tycker piaff är för mjuka och därför ser fula ut. De ser ut som mysbyxor. I alla fall på mig.

Endel gillar ju däremot dessa supermjuka byxor...

dom är jättemjuka och goa, men håller ändå formen. har dom i blått, jättebra byxa.

hur är full seat i storleken?? är dom väldigt stora i låren...är ganska small :crazy: har nästan inga lår.. så jag har prooobleeem när ja ska köpa ridbralls :(

Liknande trådar

Hundhälsa Upptäckte 10/1 en gråaktig fläck i ögat, ringde veterinär och fick tid direkt. Hornhinneskada och inflammation/infektion i ögat, alltså...
2 3
Svar
48
· Visningar
9 303
Senast: Fibusen
·
Övr. Barn Har en son på 6 år. Han är utredd som 4,5 åring för autism,men då han fick normalt resultat på pappret så slogs det bort. Nu började...
2 3
Svar
46
· Visningar
9 648
Senast: Fraegd
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 868
Äldre Jag vet inte om det bara är mina hjärnspöken eller om jag borde ta händelsen på allvar, så ni får gärna hjälpa mig att reflektera. Igår...
2
Svar
30
· Visningar
4 975
Senast: Singoalla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar