Ridbyxor för smala vader?

musicmakesit

Trådstartare
Jag har alltid samma problem när jag köper ridbyxor, jag är ganska kort (eller kanske inte superkort, men 160cm) med extremt smala vader – men desto mer höfter. Så antingen är ridbyxorna alldeles för stora vid smalbenen/vaderna eller så får jag inte över dem över höfterna. Ridtights är oftast det som funkar bäst, men tyvärr även där är de ofta lite stora vid vaderna.

Har ni några tips för vilka ridbyxor/tights som kanske kan passa? Var köper ni era ridbyxor? 🤔
 

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver tips på säkerhetsvästar som passar till långa smala, men "kurviga" tonårstjejer. Dottern har nu provat i stort sett alla...
Svar
1
· Visningar
469
Senast: MimmiNO
·
Kläder & Bli fin Jag letar efter en feminin partyklänning. Och då menar jag inte med en massa volanger och småblommor, utan liksom en kvinnlig klänning...
2
Svar
29
· Visningar
3 688
Senast: Pilot
·
Utrustning Jag har lyckats igen, att köpa en ponny med svårt sadelläge. Rak och rund rygg med ordentlig bredd över mankens bas, men med hög manke...
Svar
4
· Visningar
809
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
2 929
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Koppel som släppte
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp