Bukefalos 26 år!

Ridbyxor från hööks!

linzan

Trådstartare
Nån som har dom oskodda ridbyxorna från hööks? dom är typ på sidan 3 lr 4!
Isåfall är dom bra och framförallt är dom långa i benen?

Menar du CRW bomullsridbyxor? Dom är ganska tjocka med skönt tyg. Smala i midjan men lite långa och stora längst ner. Jag är nöjd med mina iallafall :)

Hehe... Provade ett par såna häromdagen! Jag har tumstorlek 31/34 på jeans, och anser mig inte speciellt fet... :o :D Tyckte att jag borde kunna ha 38 eller 40 på dessa ridbyxor, men nejdå!! :mad:

38-orna gick inte runt alls, (och det säger jag inget om... ;))men de räckte ner över halva foten, alltså alldeles för långa!

40-orna var inte ett dugg större i midjan, men säkert en dm längre!! Redan där gav jag upp, och provade inte nån större storlek... :smirk:

Så, ja.. Om du är lång och väldigt smal borde du kunna ha de byxorna! :)

Är Hööks andra ridbyxor lika konstiga i storlekarna?? Det är den butiken jag har närmast till, så jag handlar gärna där! :)

Som sagt om det är dom CRW så har jag flera sådanna o jag :love: dom...så underbart mjuka o härliga. Själv tycker jag att det är jättebra passform i dom, ej långa i benen o jag tycker dom är normal mot stora i storlekarna... :smirk:

A

alisson

:love:
HAr ett par, dm enda ridbyxorna som nästan är tillräckligt långa!
Men lite små i storlekarna.
//A

M

MariiaEliin

Sv: Re: Ridbyxor från hööks!

Har också dem, tyvärr blev de noppriga efter en tvätt och jättelånga i benen (96 och jag har skitlånga ben) men de passa jättebra på bredden, då jag inte är så bred.
Har även 2 par andra hööksridbyxor, mina gråa älskar jag :heart

Sv: Re: Ridbyxor från hööks!

Ja det är ju alltid roligt att se folk som dammar av "lik-trådarna" lite då och då :p

Liknande trådar

Utrustning Är det någon som har provat Hööks dressygjord som ser ut som på bilden/länken? Min häst får skavsår under armhålan av den lädergjorden...
Svar
3
· Visningar
747
Utrustning Jag är ute efter ett par ridbyxor som faktiskt håller. Älskar Maya Delorez Function tights men för mig slits sömmen på insidan av benen...
2
Svar
25
· Visningar
1 164
Utrustning Vilka ridbyxor har ni, och varför gillar ni dem? Är det några ni absolut vill avråda från? Jag har haft samma par i väldigt många år...
13 14 15
Svar
282
· Visningar
18 774
Utrustning Vi köpte en rockard av en bekant för ett tag sedan, men däcken är sprukna och måste bytas. Att slå om dom är väl enklast, men är ändå...
Svar
6
· Visningar
479

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi CLIX
  • Tittar in i ditt kök del 26
  • Konstiga drömmar

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar