Ridbyxor från Monella ?

G

geisli96

Hej !

Är det någon som har ridbyxorna i skinn eller mocka från lillhästen som monella gör ? och vad tycker ni om dem ? jag funderar på att köpa ett par i mocka och vill därför veta om de är bra
 
Jag har en kompis som har ett par. Hob vägrar nästan att ta av sig dom, så jag antar att dom är supersköna! Hon är helnöjd!
 
Jag har ett par tyvärr i skinn med mockaskoning. Dålig kvlitet. Sömmarna släppte nere i benen efter några ggr. Sen gick fodret sönder på flera ställen i byxan och sedan lossnade även knappen och detta efter bara någon månads användning :devil:
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Min lillasyster ska rida för första gången på ett par år om några veckor. För tillfället så är detta en engångsföretelse och därför...
Svar
10
· Visningar
546
Senast: Gimlan
·
Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 305
Senast: Squie
·
Utrustning Hej! Jag har ett par läder ridstövlar, dom är ca 7-8 år gamla och blivit flitigt använda tidigare så dom är väl "ingådda" men jag har...
Svar
8
· Visningar
379
Senast: Badger
·
Gnägg Min vänstra tumme har gjort ont nåt år eller så och jag har inte tänkt så mycket på det eller påverkats så mycket av det eftersom jag är...
Svar
2
· Visningar
472

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Åka långt tåg med katt
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp