Bukefalos 26 år!

Ridbyxor från Monella ?

G

geisli96

Hej !

Är det någon som har ridbyxorna i skinn eller mocka från lillhästen som monella gör ? och vad tycker ni om dem ? jag funderar på att köpa ett par i mocka och vill därför veta om de är bra

S

shapiro

Jag har en kompis som har ett par. Hob vägrar nästan att ta av sig dom, så jag antar att dom är supersköna! Hon är helnöjd!

V

viktoma

Jag har ett par tyvärr i skinn med mockaskoning. Dålig kvlitet. Sömmarna släppte nere i benen efter några ggr. Sen gick fodret sönder på flera ställen i byxan och sedan lossnade även knappen och detta efter bara någon månads användning :devil:

Liknande trådar

Utrustning Vilka ridbyxor har ni, och varför gillar ni dem? Är det några ni absolut vill avråda från? Jag har haft samma par i väldigt många år...
12 13 14
Svar
264
· Visningar
14 847
Utrustning Som rubriken lyder - var hittar jag ett utbud av mockaskodda ridbyxor? Jag behöver ett nytt par, gärna med högre midja, som inte är i...
Svar
11
· Visningar
915
Utrustning Hej! Jag söker efter bra märken på ridbyxor! Skriv nedan vilka som gör ridbyxor som är snygga och är i bra kvalité VS vilka märken ni...
2
Svar
37
· Visningar
1 987
Utrustning Var hittar man ridbyxor till herrar? För att göra det än mer komplicerat har sambon extra långa ben och vill ha ett par...
Svar
3
· Visningar
382

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2021 - del 2
  • Hopplös hoppare - hjälp!

Hästrelaterat

Omröstningar