Ridbyxor- hjälp!

domino

Trådstartare
Mina ridbyxor börjar ge med sig och är på jakt efter nya...
Jag söker ett par som är stretchiga och inte så höga i midjan och helskodda.. Tips, nån? :D
 
Pikeur eller Eurostar. De eneste ridebuksene jeg mener holder.. De har svært god kvalitet, og holder i mange år! Passformen er også veldig bra. Finnes i ulike modeller. Bl.a. i helskinn og med lav midje. Har et par fra pikeur selv, og hadde en tilsvarende bukse fra Eurostar som jeg hadde i 10 år før det ble hull på knærne.
 
Okej, vad ligger priserna på då? För sånna jag beskrev. Det behöver inte vara äkta skinn/mocca i skoningen...
 
Mellan 700:- och 1500:-, min erfarenhet är att man får vad man betalar för, mina eurostar ser fortfarande nya ut trots daglig använding i närmare 7 :confused: år...
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 243
Senast: Squie
·
Utrustning Hej! Jag har ett par läder ridstövlar, dom är ca 7-8 år gamla och blivit flitigt använda tidigare så dom är väl "ingådda" men jag har...
Svar
8
· Visningar
328
Senast: Badger
·
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
1 940
Utrustning Jag behöver fylla på mitt lager med vinterridbyxor och vill ha era tips! :D Önskvärt är högre midja och gärna softshell/annat lätt...
7 8 9
Svar
162
· Visningar
10 672
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp