ridbyxor med låg midja?

P

puff93

hej!
vart hittar man ridbyxor med låg midja?:confused: ullared? hööks? ekohallen?
ska vara i "stretshig" modell helst inte helskodda storlek 32-36 ( e rätt liten)

snälla hjälp mig mina ja har nu har spruckit i sömmen lite över allt:crazy:
mvh jenny
 
Sv: ridbyxor med låg midja?

Pikeur har en modell "Ciara" som är låg i midjan och knäskodd :) Går väl på ca. 1500 paret
 
Sv: ridbyxor med låg midja?

Domani har ett par stretchiga tygskodda med låg midja. Snygga och sköna till ett mycket bra pris. Deras helskodda är också låga i midjan men dom går inte att använda så dom är inte att rekomendera.
 
Sv: ridbyxor med låg midja?

pikeur, du kan sdäkert ha barnbrallorna så spar du in lite pengar.
 
Sv: ridbyxor med låg midja?

Jag köpte ett par Domani tygskodda på Granngården. Jag hittar inte att modellen heter något.
De var nersatta 70% så priset var rimliga 150:-.
De är låga i midjan och var nästan lite små i storleken.
// Linda
 
Sv: ridbyxor med låg midja?

Börjes har ett par snygga och billiga som liknar Pikeurs modell jättemycket. Minns dock ej vad modellen heter, men tror att de kostade runt 250-350 kr, och det är ju inte mycket! Är hållbara också, har en kompis som har dessa. Även Horze har någon modell med låg midja som liknar Pikeurs Cindy/Ciara modell.
 
Sv: ridbyxor med låg midja?

Tuff Rider har ridbyxor med riktigt låg midja (tänk höfthöjd). Finns både knäskodda och helskodda i olika kvaliteter.
 
Sv: ridbyxor med låg midja?

tack för svaren, ska se om jag hittar nått
 

Liknande trådar

Utrustning Vilka ridbyxor har ni, och varför gillar ni dem? Är det några ni absolut vill avråda från? Jag har haft samma par i väldigt många år...
14 15 16
Svar
313
· Visningar
26 936
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Hjälp mig hitta fritids-/vandringsbyxor! Jag blir galen, så svårt att hitta några som passar. Jag har storlek 36 i vanliga jeans, har...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 323
Senast: HeddaVovven
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 317
Utrustning Jag har bara kört med Pikeur senaste åren då jag kan deras storlekar och kvalitén är super, men nu tänkte jag skaffa mig något som...
Svar
7
· Visningar
1 765
Senast: Tussinussen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tälta med hund
  • Bra och smakligt blötfoder?
  • Tråden för spår

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp