Ridbyxor - tips!

A

alac

Jag behöver hjälp!

Köpte ett par superbra ridbyxor förra vintern, i bomull, helskodda. Jättesköna! Nu upptäckte jag i höstas att dom blivit duktigt nötta på ställen där det knappast behöver extra lufthål. Så skulle jag köpa nya, från samma ställe som vanligt. Vet inte om man får skriva ut hela namnet... H**ks är det i alla fall.

Så beställde jag nya i början av november. Det blev försenat. Det blev ytterligare försenat. Två månader senare kom mina efterlängtade ridbyxor. & jag är så besviken!
Så nu vill jag köpa nya, igen, för jag retar upp mig så fruktansvärt på att stup i ett få gå & dra upp dom där jäkla byxorna som itne vill sitta kvar.

Till problemet: dom verkar inte finnas såna som jag vill ha, inte på H**ks. Varit både i butik & kollar på webben.
Jag vill ha bomullsridbyxor med helskoning. Nån som vet nåt mer bra ställe att köpa ridbyxor ifrån som man vill rekommendera?
 

Liknande trådar

Utrustning Jag undrar vad folk tycker om olika ridbyxor. Själv kan jag inte rida i skodda byxor alls! Helskodda byxor är hemska, jag kan inte sitta...
Svar
19
· Visningar
2 595
Senast: palle
·
Äldre Jag passade på att köpa två telefoner när det var black friday hos min operatör (den som förr hade ett får i sin reklam) Vi behöver nya...
Svar
12
· Visningar
2 324
Utrustning Hej! Letar som en galning efter ett par ridbyxor som passar mig, har väldigt smala ben, storlek 23-24 i jeans och 32-34 i längden. Och...
Svar
1
· Visningar
2 300
Senast: fetange
·
A
Utrustning För mej varierar det väldigt mycket vad saker och ting "får lov" att kosta. Vissa saker är jag snål med och vill inte att det ska kosta...
2
Svar
25
· Visningar
2 873
Senast: Prinzess
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Välja säkerhetsväst
  • Dressyrsnack 17
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp