Tycker MD Àr supersköna att ta pÄ sig - men hasar ner som flera skrivit, vilket inte alls Àr skönt... (har Performance Breeches).
Jag har annars Kingsland och Pikeur och de Àr bÄde snygga, bekvÀma och har bra kvalité.
 
Jag rekommenderar tights frÄn Olvossa, bor hela sommaren i dem. Har Àven vanliga ridbyxor frÄn dem men har anvÀnt dem för lite för att utvÀrdera ordentligt.
Sedan Ă€lskar jag (de Ă€ldre versionerna) frĂ„n Aiver Sport. Mjukt tyg som kĂ€nns som extra hud bara, tĂ„ligt silikon som inte förstör sadeln, hög stabil midja. TyvĂ€rr tycker jag inte alls att bilderna pĂ„ hemsidan Ă€r sĂ€rskilt smickrande och gör inte byxorna rĂ€ttvisa. Jag har samma version som de vita tĂ€vlingsbyxorna och de Ă€r verkligen stilrena. Det nya blommiga temat Ă€r inte riktigt min grej 😬
 
Jag anvÀnder pikeur candela med silikon uteslutet. Kostar ju en del men har haft mina i typ 5 Är och Àr fortfarande i jÀttebra skick. Jag Àr ganska kort men de blir inte för lÄnga pÄ mig vilket jag brukar ha problem med. Finns som vinterbyxa ocksÄ, vÀrmer superbra.
 
Jag Àr sugen pÄ deras ridbyxor! Hur stora Àr fickorna? Kan man ha mobilen i fickan nÀr man rider utan att den liksom trycker in i höften?
Hur Àr tyget i ridbyxorna?
Fickorna Àr hyfsat stora, jag han ha min iphone xs i fickan nÀr jag rider utan att det blir obekvÀmt. Tyget Àr ganska tunt (men kÀnns som att det Àr bra kvalitet ÀndÄ liksom), mjukt och stretchigt. Silikonet Àr lagom klibbigt. De Àr vÀldigt sköna att ha pÄ sig!
 
Fickorna Àr hyfsat stora, jag han ha min iphone xs i fickan nÀr jag rider utan att det blir obekvÀmt. Tyget Àr ganska tunt (men kÀnns som att det Àr bra kvalitet ÀndÄ liksom), mjukt och stretchigt. Silikonet Àr lagom klibbigt. De Àr vÀldigt sköna att ha pÄ sig!
Är det mer sommarbyxor?
 
Jag har alltid kört pÄ hööks men Àr sÄ missnöjd med kvaliteten dom sista Ären sÄ jag har tÀnkt prova lite annat. Har provat MD och Àr jÀttenöjd. JÀttesköna. Har ett par performance och ett par function. Tycker dock att function sitter bÀst. Det Àr dom enda byxorna jag kan ha utan att behöva skÀrp. BÄda Àr stora i storlek. Drar vanligtvis L/40. Har M i MD.
 
Ja det tycker jag. Jag har haft understĂ€ll under nu pĂ„ vintern men det har jag alltid sĂ„hĂ€r Ă„rs oavsett😁
Hur Ă€r bĂ€ltesöglorna pĂ„ deras byxor? Är de lika stretchiga som byxorna eller Ă€r de stadiga? Tycker priset verkar bra pĂ„ deras byxor, om de sitter bra dvs :) Funderar pĂ„ att klicka hem ett par och prova.
 
Jag Ă€r sugen pĂ„ samma i blĂ„tt👍
Dom ser riktigt snygga ut! Mejlade dem och frÄgade om bÀltesöglorna, de ska tydligen vara i stretchigt material vilket jag egentligen inte vill ha :cautious: Men dÄ de verkar vara relativt höga i midjan kan det funka ÀndÄ utan att bÀltet Äker upp ovanför linningen.
 
Dom ser riktigt snygga ut! Mejlade dem och frÄgade om bÀltesöglorna, de ska tydligen vara i stretchigt material vilket jag egentligen inte vill ha :cautious: Men dÄ de verkar vara relativt höga i midjan kan det funka ÀndÄ utan att bÀltet Äker upp ovanför linningen.
Jag avskyr att anvÀnda bÀlte, sÄ obekvÀmt! Men kan tÀnka mig att det borde bli stabilt med hög midja.
 
Jag avskyr att anvÀnda bÀlte, sÄ obekvÀmt! Men kan tÀnka mig att det borde bli stabilt med hög midja.
Hade gÀrna sluppit bÀltet jag med :D Men brukar ha för smal midja i förhÄllande till mina höfter att bÀlte behövs om sjÀlva byxorna ska komma över höfterna :cautious:
 
HÀr Àr de frÄn pomme, vÀldigt sköna men kÀnns nÀstan lite vÀl mjuka. Hög midja, lite stora i midjan dock och jag upplever att de Àr rÀtt sÄ smÄ i storlekarna (jag har storlek L hÀr). Fick ta in nÄgra cm i midjan men de Àr överlag vÀldigt sköna!
20210313_141230.jpg
 

Liknande trÄdar

Utrustning Hej! Letar som en galning efter ett par ridbyxor som passar mig, har vÀldigt smala ben, storlek 23-24 i jeans och 32-34 i lÀngden. Och...
Svar
1
· Visningar
2 297
Senast: fetange
·
Utrustning Hej kÀra Bukefalister! Jag Àr pÄ jakt efter nÄgra par nya ridbyxor, men hittar inga som riktigt verkar passa mig :( Jag har en...
Svar
12
· Visningar
3 527
Utrustning Efter tio lÄnga Är har mina Àlskade ridbyxor tvingat lÀmna in sin pensionsansökan :cry: Det Àr bara att inse fakta, jag mÄste köpa...
Svar
14
· Visningar
2 418
Senast: alti
·
Utrustning För massor av Är sedan köpte jag ett par ridbyxor jag sedan riktigt fastnade för, gudomligt snygga Àr dom. Dom Àr helsvarta, men formen...
Svar
4
· Visningar
1 139
Senast: astridji
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Hur lĂ€nge Ă€r din hund ensam?
  • AkvarietrĂ„den IV

HĂ€strelaterat

Omröstningar

  • Göra inlĂ€gg med mobilen
Tillbaka
Upp