Bukefalos 28 år!

Riddarnas snacktråd!

aprilia

Trådstartare
Jag är så nyfiken på vad alla ni riddare har för er, vad ni har för hästar, hur ni tränar osv, så jag startar upp en snacktråd!

Snacka på! :D :bump:
 
Sv: Riddarnas snacktråd!

HEJ :D super bra tråd! jag är då inte Riddare Ännu.. men ska bli! håller på och tränar för fullt för att en dag nå mitt mål :) jag har en arabkorsning som jag gör det mesta med. och fastnade för just tornerspel :D min träningsfilosofi är väl att göra just Allt med honom :) göra galna saker till vardag. och hittils har det funkat Toppen. Han blir inte längre förvånad när jag utsätter han för mina tokiga ideér x)
 
Sv: Riddarnas snacktråd!

vad roligt! :laugh:
jag är inte heller riddare, men vill så gärna bli! :love: tror både jag o min pålle är som gjorda för det! vi gillar båda fart o fläkt, o att visa upp oss!

som det är just nu så har jag fullt upp med att träna inför att debutera fälttävlan i slutet på sommaren, så det blir till att åka på olika event o titta på riddare o deras tappra springare i sommar. sen satsar jag på att vara med på nybörjarträningar senare i höst. :)

vi hade medeltida marknad här hemma i byn förra helgen o då passade jag på att köpa ett träsvärd som jag ska leka med i sommar :D
 
Sv: Riddarnas snacktråd!

Vi har fullt upp med bröllop så det blir inte mycket tornerspel i sommar, däremot har vi varit ute på marknader och evenemang och det kan nog bli nått mer sånt i sommar
 

Liknande trådar

Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
16 17 18
Svar
347
· Visningar
21 503
  • Artikel
Hästnyheter En B-tränad häst ströks inför en start i slutet av april. Samtidigt fick den sex månaders startförbud. – Det finns inte så mycket att...
Svar
0
· Visningar
83
Senast: Gunnar
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
4
· Visningar
485
Senast: hamilton1
·
Tävling Jag har blivit allt mer sugen på att börja tävla dressyr med min häst. Tänker att jag vill börja med att göra en programridning och ett...
Svar
5
· Visningar
775
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp