Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Ride Camp i Timrå

R

real_cowgirl

Är det nägon här på buke som ska åka på Ride Campen i Timrå och träna? Jag ska göra det och tänkte kolla om det var någon fler... :banana:

R

real_cowgirl

Sv: Ride Camp i Timrå

okej, jag kan tänka mig att det kommer att vara en del quartrar där... ;)

R

real_cowgirl

Det är den 20 till 23 juli, ska du dit och titta så kommer det att kosta 200:- men det kommer det säkert att vara värt, för man lär sig ju ortoligt mycket att bara titta... :)

R

real_cowgirl

real_cowgirl skrev:
Det är den 20 till 23 juli, ska du dit och titta så kommer det att kosta 200:- Plus medlemskap i AQHA och SQHAmen det kommer det säkert att vara värt, för man lär sig ju ortoligt mycket att bara titta... :)

Tänkte ta upp detta igen och kolla om det är någon fler som tänker vara med... :)

ja jag skulle vart med anmälde mig redan i april,men så fick min häst plats hos en tränare så hon har vart borta i 3 veckor så jag missar det hon blir nog borta tills i höst ngn gång .Hade gärna vart med om jag haft en häst till.....Hon e 3 år o quarter.Snön i vinter (han har bara utebana)gjorde att allt blev försenat hon skulle vart hos tränarn redan i mars annars o skulle vart hemma nu.

R

real_cowgirl

jaha, de var ju synd, men hoppas det går bra för dig häst hos tränaren i stället :)

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 5428 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

• Artikel
Dagbok Är inte en person som normalt blir väldigt upprörd eller arg över saker i min vardag, men, nu har saker samlats på hög under en längre...
Svar
1
· Visningar
374
  • Artikel
Dagbok För på söndag ska vi åka och kolla ponnysar :banana: Vet redan nu att det är en som är lite extra intressant. Men hon är bara ett år än...
Svar
2
· Visningar
304
Fritid Det ser ut som att vår husvagn har förolyckats i ett takras :( Vilket gör att vi oundvikligen behöver köpa en ny vagn om vi ska tro att...
Svar
3
· Visningar
365
Anläggning Idag ska vi åka och träna på benhamra, men eftersom att det var så längden sen man var ute har vi tyvärr glömt adressen. Ni som vet, ni...
Svar
2
· Visningar
383

Allmänt, Barn, Dagbok

• Treat yourself!
  • Höstföräldrar 2021
  • OS Tokyo 2020 / 2021

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Plast eller guld?