Ride Camp i Timrå

R

real_cowgirl

Är det nägon här på buke som ska åka på Ride Campen i Timrå och träna? Jag ska göra det och tänkte kolla om det var någon fler... :banana:
 
Sv: Ride Camp i Timrå

okej, vad roligt :) var är det för ras då?
 
Sv: Ride Camp i Timrå

okej, jag kan tänka mig att det kommer att vara en del quartrar där... ;)
 
Sv: Ride Camp i Timrå

Det är den 20 till 23 juli, ska du dit och titta så kommer det att kosta 200:- men det kommer det säkert att vara värt, för man lär sig ju ortoligt mycket att bara titta... :)
 
Sv: Ride Camp i Timrå

real_cowgirl skrev:
Det är den 20 till 23 juli, ska du dit och titta så kommer det att kosta 200:- Plus medlemskap i AQHA och SQHAmen det kommer det säkert att vara värt, för man lär sig ju ortoligt mycket att bara titta... :)


Tänkte ta upp detta igen och kolla om det är någon fler som tänker vara med... :)
 
Sv: Ride Camp i Timrå

ja jag skulle vart med anmälde mig redan i april,men så fick min häst plats hos en tränare så hon har vart borta i 3 veckor så jag missar det hon blir nog borta tills i höst ngn gång .Hade gärna vart med om jag haft en häst till.....Hon e 3 år o quarter.Snön i vinter (han har bara utebana)gjorde att allt blev försenat hon skulle vart hos tränarn redan i mars annars o skulle vart hemma nu.
 
Sv: Ride Camp i Timrå

jaha, de var ju synd, men hoppas det går bra för dig häst hos tränaren i stället :)
 
Sv: Ride Camp i Timrå

jo, jag vet de ;) nästa år får vi hoppas på! :banana:
 

Liknande trådar

Dressyr Frågan ser ni ovan: Om du fick skapa ett dressyrprogram, hur skulle det se ut? Vore roligt om ni skulle skriva några generella krav ni...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
4 371
Senast: Habina
·
Dressyr Någon som har några kloka råd om ni skulle rida en häst som skjuter ut ena bogen (i detta fallet vänster bog) när ni rider? Stor och...
Svar
14
· Visningar
1 579
Senast: JohannaB
·
Fordon För närvarande är det som skrivs nedan verkligen bara på spåna- och kolla-stadiet, men jag tänkte göra en tråd på Buke för att se om här...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 973
Senast: Otherside
·
Utrustning Hej! Innan massa kommentarer att ta ut sadelutprovare, jag ska det men vill bara kolla om det finns möjlighet att rida öht med...
Svar
0
· Visningar
298
Senast: liiinnea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp