ridestøvler

ludda

Trådstartare
Noen som har noen gode hjemmetips på hvordan man kan utvide sine ridestøvler litt? Mine er litt trange over tykkleggen..Har helst ikke lyst til å sette inn strikk eller noe sånt i dom..

Sv: ridestøvler

jag har alltid haft det problemet att mina stövlar "krymper" ...hrrm...ja...eller nåt. :angel: .
Då har jag lämnat in dom till skomakaren som lästar ut dom i skaftet. Det syns ingenting på stöveln efter, den blir bara vidare. Det är inte speciellt dyrt heller, sist kostade det ca 300:-

Lämna dom till en skomakare, så blockar han ut dom för dig. Det gjorde jag med mina!

Håller med de föregående.
Lämna ni dom till en skomakare, å be han lästra ut stövlen.
Om du vill vara extra lyxig kan du be han sätta i en dragkedja.

Liknande trådar

Utrustning Har tenkt å kjøpe disse støvlene, men usikker på hvilken storlek jeg skal ta. Er det noen som har støvlene og kan si om de blir videre i...
Svar
4
· Visningar
232
Senast: MimmiNO
·
Utrustning Jeg kjøpte Sprenger bøyelig gummibitt med litt tungefrihet til unghesten min Når jeg prøvde henne gikk hun med et kjempetykt enkelt...
Svar
2
· Visningar
585
Senast: EZMK
·
Hästmänniskan Jeg vet ikke hva som er galt med meg, og jeg trenger å skrive av meg.... kanskje er det noen andre der ute som har hatt lignende...
Svar
18
· Visningar
1 277
Senast: Lobelia
·
Utrustning Jeg vil gjerne høre erfaringer med Equito baselayers. Er de tykke eller tynne i stoffet. Fleece for inni? Puster de? Hvor elastiske...
Svar
0
· Visningar
380
Senast: MimmiNO
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka