Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Noen som har noen gode hjemmetips på hvordan man kan utvide sine ridestøvler litt? Mine er litt trange over tykkleggen..Har helst ikke lyst til å sette inn strikk eller noe sånt i dom..
jag har alltid haft det problemet att mina stövlar "krymper" ...hrrm...ja...eller nåt. .
Då har jag lämnat in dom till skomakaren som lästar ut dom i skaftet. Det syns ingenting på stöveln efter, den blir bara vidare. Det är inte speciellt dyrt heller, sist kostade det ca 300:-
Hästmänniskan Jeg står nå i en situasjon hvor min mor begynner å bli dement, og det er allerede sånn at jeg går i minus hver måned økonomisk, så jeg...
Trädgård & Växter Alltså, 'Laura', det verkar vara den mest kompetenta lilla dvärgbusktomaten. :love:
Jag köpte 8 frön förra året. 100% grobarhet. Sen...
Hundavel & Ras Fast bettfel och kryporchism behöver inte alls innebära problem. Nu har jag gjort ett visst prisavdrag för de valpar jag fött upp med...
Foder & Strö Jag har köpt piller till en häst veterinären på den tiden inte kunde hjälpa mot headshaking. Dom hjälpte väldigt bra men en burk med hur...