Bukefalos 28 år!

Ridgymnasium

Okej! Kom det typ "gäst" tränare ibland och måste man ha tävlar upp till något speciellt i dressyr eller hoppning för att kunna komma in?:)

Ja vi har många gäst tränare som kom och jag har inte tävlat mycket innan jag började där så nej, sådana frågor är det nog lättast ifall du vänder dig mot skolan, dom har ju just nu prova på dagar på Srg, kanske något du ska fundera över så får du se hur en dag fungerar hos dom samt ställa dina frågor :)
 
Ja vi har många gäst tränare som kom och jag har inte tävlat mycket innan jag började där så nej, sådana frågor är det nog lättast ifall du vänder dig mot skolan, dom har ju just nu prova på dagar på Srg, kanske något du ska fundera över så får du se hur en dag fungerar hos dom samt ställa dina frågor :)

Tack så mycket för att du svarat på mina frågor! Ska verkligen kolla upp det:)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Hej! Jag tänkte köra ett nytt upplägg i form av en bloggliknade dagbok. :D Jag kan börja med att presentera mig själv. Jag heter...
Svar
9
· Visningar
1 883
Senast: Morces
·
Hästmänniskan Hej Är det någon som vet vart man kan ta med hästar åh rida vid en sjö, egentligen helst längs en sandstrand mellan Varberg och...
Svar
1
· Visningar
602
Hästmänniskan Hej! Jag och en kompis har fått möjligheten att åka på utlandspraktik (kommer gå åk 3 på hästlinje) i höst och vi vill åka till Irland...
Svar
0
· Visningar
462
Fritid Hoppas det finns några varbergsbor här,! Vilken är bästa badstranden i Varberg om man vill ha sandstrand och inte så långgrunt? Bra...
Svar
4
· Visningar
510
Senast: enough
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp