JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Moderator
Hästnyheter
Förmodade utländska ligor som stjäl sadlar har drabbat Häst-Sverige hårt. Frustrationen är enorm bland hästägarna då en ny sadel kan...
Hästnyheter
Hästar som blir sjuka eller skadade på kvällar och helger kan få vänta länge på veterinär trots att Sveriges alla djurägare ska ha...
Hästnyheter
Kommunens tekniker traskade rakt in i hästhagen utan att underrätta hästägaren. Att de stod en hingst i hagen såg de inte, förrän...
Hästnyheter
Större och fräschare. I förra veckan gav kommunstyrelsen grönt ljus för att börja bygga ett nytt ridhus i Sättra och göra andra...
Alternativ till försäkring
Övr. Hund Skulle aldrig våga. Hos mig har istället försäkringsbolaget sponsrat mig då 2 av katterna kostat mer i ersatt vetvård än vad de kommer...
MissFideli
Idag kl 04:41
Svar: 68
Visningar: 1 790
Hund
Tandproblem på båda katterna
Katthälsa Att åtgärda tandsten då och då är normalt, ja. Jag är inne på vuxen katt nr 6 och 7 nu, och då är det två som behövt göra något mer än...
Sassy
Idag kl 00:29
Svar: 24
Visningar: 627
Katt
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras Nej i Sverige är den inte vanlig, om den ens finns? (Medvetet)
Hade aldrig hört talas om den för jag kikade lite på ”utländsk agility”...
Nota
Igår kl 23:45
Svar: 1 843
Visningar: 178 096
Hund