Ridhus övertänt norr om Eslöv

Räddningstjänsten larmades klockan 19.42.
– Det är ett ridhus som var helt övertänt vid räddningstjänstens ankomst, sa Torbjörn Krokström, inre befäl vid Räddningstjänsten Syd.
Inga människor eller djur befann sig i ridhuset, som inte gick att rädda.
 
För mig är den inte låst, jobbigt med dessa artiklar som verkar låsta för vissa.
 
För mig är den inte låst, jobbigt med dessa artiklar som verkar låsta för vissa.
Inte låst för mig heller. Tidigare vet jag att någon tidning hade så att man kunde se ett fåtal artiklar olåsta, men efter kanske 5 artiklar under en viss tidperiod så låstes alla. Det kanske är något liknande problem?
 
Den är låst för mig iaf, detta är det enda jag kan se:

9D76BB38-9162-4739-A1C3-0843F57E77E6.png
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Ett ridhus har under tisdagskvällen brunnit i Billinge och var helt övertänt när räddningstjänsten kom dit. Polisen misstänker att...
Svar
0
· Visningar
305
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Ridhuset utanför Eslöv i Skåne var helt övertänt när Räddningstjänsten kom till platsen på tisdagskvällen. Inga människor eller djur kom...
Svar
0
· Visningar
296
Senast: Gunnar
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok När jag jobbade med att stärka min självmedkänsla så var det vissa saker som fick mig att titta tillbaks på min barndom. Annars har jag...
Svar
12
· Visningar
2 080
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det var den första veckan efter ridolyckan i höstas som jag skulle få rida mina två lektioner samma kväll - så som jag brukade göra...
Svar
0
· Visningar
424
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp