Bukefalos 28 år!

Ridhusbokning

mysboll

Trådstartare
Hur kan man enklast göra så att man ska kunna boka ridhuset på hemsidan? Man ska kunna välja dag, tid och om man vill ha ensamrätt lr inte. Nån som vet hur man gör? :confused:
 
enklast är väl, om man nu inte vill sköta det manuellt, är att lägga upp en databas. men det är inte enkelt om man inte pysslat med det tidigare.
 
huhu, det tänker jag nog inte förklara så här via ett forum. du får söka lite på internet. personligen skulle jag nog latja lite med php och mysql. men du får kolla upp med servern du har sidan på för att se om den stöder mysql (eller vad du nu väljer för databas)


lite om php hittar du här och dokumentation över mysql här . du får söka mer info själv. :)
 

Liknande trådar

IT & mobiler Försökte hitta Microsoft Office-paketet men det fanns bara från 2021 och tidigare. Har de slutat ge ut det? Är det Microsoft 365 som...
Svar
10
· Visningar
818
Senast: Rosett
·
Fritid Min man fyller snart 40år. Tanken är att han ska få ett interrailkort så att vi kan tågluffa genom Europa. Vi ska till Belgien och...
Svar
5
· Visningar
342
Senast: VLMF
·
Kultur Då var det dags för en ny omgång bokbingo! :bump: Samma regler som alltid gäller: Lagt kryss ligger, max en bok per kryss och ett kryss...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
4 959
Senast: startpompe
·
Kropp & Själ Hur gör man? Ja, det kan låta konstigt men jag förstår inte hur man liksom kommer in i snurren. Jag är på ett sätt lyckligt ovetandes då...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 506
Senast: Kirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp