Ridhusspeglar

M

Mona

Någon Bukefalist som har erfarenhet i ämnet? Var köper man? Pris? Vad ska man tänka på etc? Allt av intresse välkomnas!
 
Speglar i plast är säkrare och billigare men kan ofta ge spegelbilder man ser i lustiga huset om man inte sätter upp dem riktigt.. kanske man kan limma fast dessa på ett regelverk och sätta upp så blir det nog bra..

detta borde finnas att köpa hos glasmästeri.. så kolla telefonboken och ring närmaste å fråga :) om inte annat kan du alltid fråga dem vart man kan köpa sånna speglar :)
 

Liknande trådar

Gnägg Jag blev så inspirerad av shettistråden att jag startar en fjordingtråd. Alla hästar som har fjording i sig är varmt välkomna. Har du...
17 18 19
Svar
361
· Visningar
31 858
Senast: Blyger
·
Anläggning Jag behöver hjälp känner jag. Har varit i min lokala färghandel och försökt köpa färg till stallet men får olika svar av personalen. Jag...
Svar
9
· Visningar
591
Ekonomi & Juridik Har prisökningarna påverkat ert hästägande? Slutat köpa något, köper något annat, köper begagnat, bytt stall, sålt häst, jobbat mer...
2
Svar
34
· Visningar
3 512
Senast: villhöver
·
Ekonomi & Juridik Idag noteras att det finns 186 svenska halvblod mellan två och tre år till salu på den stora hästförsäljarsajten. Tittar man på alla...
Svar
6
· Visningar
1 009
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Flytta eller ej?
  • Köpa hus
  • Det här med klädsel

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp