JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Bukefalos 30 år!
Moderator
Vägskäl
Dagbok Jag har tvekat mycket över att starta den här tråden men provar här på dagbok så jag kan välja att radera mina inlägg om jag ångrar mig...
Startad av gurkskiva
13 Apr 2026
Svar: 11
Visningar: 1 356
Dagbok
The story so far ...
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det.
De...
Startad av Sharpless
12 Apr 2025
Svar: 8
Visningar: 1 885
Dagbok
Framtidsval och ifrågasättande
Dagbok Jag har bestämt mig för att utbilda mig vidare. De utbildningarna jag har sedan innan är inget att ha om jag vill kunna tjäna mer än...
Startad av Sasse
31 Okt 2023
Svar: 5
Visningar: 1 319
Dagbok
L
Jag be höver en paus från ALLT
Dagbok Som kanske många här vet så har jag mycket lättare att prata om saker med att skriva motför prata irl. Och jag har nog flera vänner...
Startad av LiviaFilippa
31 Maj 2023
Svar: 13
Visningar: 1 704
Dagbok
30 år med Bukefalos!
Hästnyheter Jag känner lite att det är en fristad eller väktare i det oändliga massan av diverse på internet. Det finns förnuft och medkänsla kvar i...
MiaMia
16 minuter sedan
Vad gör vi? CCXXX
Tjatter Gillar dem också
En och en får de komma. inte i flock.
Fick in en flock i källaren en gång. De flög ut när jag släckte och tände...
tanten
Alldeles nyss
Svar: 1 660
Visningar: 43 347
Allmänt
Marknad i byn (Ulvlek)
Tjatter DL 1 21.00 (@Sryoqwe, bytte du tiden redan idag?:)
15:39 Blacksmithfarm röstar på cirkus
Cirkus 1
Blacksmithfarm
2 minuter sedan
Svensk politik 6
Samhälle Jo, absolut i all ära.
Men helt ärligt är det faktiskt mycket mer manligt, rakt och konservativt att stå upp för sina misstag...
Badger
2 minuter sedan
Roliga saker som barn säger
Småbarn Julia och hennes pappa handlade igår, jag satt kvar i bilen. Maken ringde och frågade hur många av en grej jag ville ha, jag sa fyra...
Anna
Idag kl 11:39
Svar: 1 248
Visningar: 191 415
Barn
Kattbilder #10
Övr. Katt Älskade och saknade :love:
Här syns storleksskillnaden ganska bra. Lakritz på knappa 3 kg och Salt över 5 kg.
Catsu
9 minuter sedan
Svar: 1 487
Visningar: 96 751
Katt
Hållbarhet i kylskåpet...
Tjatter Dessa två gräddförpackningar har stått oöppnade närmast kylelementet i mitt kalla kylskåp - liiite längre tid än vad som var tänkt från...
Startad av ameo
Måndag kl 16:42
Svar: 26
Visningar: 1 292
Allmänt