ridresa till baltikum

B

BellaF

Jag och min man planerar att åka på en kortare ridresa i år - helst tidig vår. Vi är sugna på Baltikum - nära och spännande(?). Någon som har förslag på vart man kan åka? Även andra ställen än Baltikum kan vara aktuellt men eftersom vi inte kan vara iväg mer än tre-fyra dagar får det gärna vara hyfsat kort restid. Vi är båda ridvana och prioriterar naturupplevelser högre än "lyx-spa".
 
Sv: ridresa till baltikum

För många år sedan var jag i Polen på ridläger, det var jättebra fina ridvägar mm. Men som sagt länge sedan, kommer inte ihåg vad stället hette, men det låg i södra Polen.
 

Liknande trådar

Fritid Jag ska ha en längre semester i jan/feb och är sugen på att göra något annat än det jag brukar (åka skidor). Tankarna på vad jag ska...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 959
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 164
Senast: Snurrfian
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
12 113
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 553
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp