Ridsadlar stulna i natt

Sv: Ridsadlar stulna i natt

Vi hade oxå inbrott Natten mot Onsdagen (8/2) Vårt stall är grannstall med Haparanda Ryttare, och det som stals var 3 vintertäcken, ett Sverige täcke, ett "jultomte" täcke och några grimskaft dvs. det som fanns framme. Sen natten mot fredagen veckan efter så hände inbrottet på HR o även i Kalix! Tråkigt när sånt händer :( Man blir juh nästan liiiite rädd!:eek: Hoppas dom åker fast!!!:cool:
 
Sv: Ridsadlar stulna i natt

Huva! Kollar mitt stall extra fast den ligger på gården våran, har ju en del grejer jag int vill bli av med :( Inte kul om det springer tjuvar hemma..
 
Sv: Ridsadlar stulna i natt

håller tummarna för er att ni hittar sadlarna
och låser sadelkammaren en extra gång i pajala
 
Sv: Ridsadlar stulna i natt

idag eller igår var man o kollade på stöldgods i snutstationen i Kalix, hoppades på att det skulle ha varit från "mitt" stall eller från Haparanda Ryttare men icke...:( Fanns bara en gammal sadel och 2 slitna träns där. Hoppas man får fast inbrottstjuvarna så att man kan andas ut!!!
Bättre lycka nästa gång, typ :)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter (NK) Nu öppnar Lantmännen Granngården ny butik i Haparanda. Fredagen den 30 mars kl 10.00 slås portarna upp...
Svar
0
· Visningar
741
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (NK) Andra etappen reparationer vid Gällivare ridhus kan visa sig bli verkningslösa om de inte görs på rätt sätt anser...
Svar
0
· Visningar
933
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (NK) Natten mot tisdagen utbröt en brand på ridhuset på Hertsön i Luleå. Tack vare ett automatiskt brandlarm var Räddningstjänsten...
Svar
0
· Visningar
726
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (NK) Sundsgatan i centrala Piteå förvandlades till dragway i lördags. Men det var inga motorfordon som tävlade mot varandra utan...
Svar
0
· Visningar
979
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp