JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Moderator
Hästnyheter
(Vestmanlands Läns Tidning)
Ridskolan i Strömsholm kommer att få del av de två nyinrättade professurerna i ridsport som nu inrättas på...
Hästnyheter
Strömsholms Classic – det blir årets nygamla tillskott till pingsttävlingarna i Strömsholm.
I övrigt...
Hästnyheter
Tio hingstar i elitklass fick visa upp vad de kunde på Strömsholms ridskola i går...
Hästnyheter
Strömsholms RF först, Västerås RS sist.
Blandad kompott för länslagen i hopppallsvenskans elitserie vars...
Mala eget mjöl
Mat Vill du baka med ett mjöl med högt protein och ger fluffigt bröd så borde du prova Manitoba Cream. Brukar finnas i vanliga mataffärer...
Lingon
3 minuter sedan
Vad läser du just nu?
Kultur Jag håller på med samma bok just nu, heeeelt annan nivå på språket än vanliga pocketböcker 😅.
skiesabove
4 minuter sedan
Svar: 1 726
Visningar: 82 742
Allmänt
Hiss eller diss - del 6
Samhälle Hiss - den blåtandskopplade app-kompatibla grilltermometern iGrill. Tyckte den var litet dyr när jag köpte den för drygt tio år sedan...
Snubbelfot
6 minuter sedan
Svar: 1 461
Visningar: 96 414
Allmänt
Skadade hästar och konvalescenter
Hästvård Nej det var så svullet då. Han är helt ohalt nu. Men svullnaden kvar på insidan, dock inte lika mycket.
Vi ska höras om nån dag igen.
Hippocampus
14 minuter sedan
Svar: 1 135
Visningar: 86 704
Vård
Atletix
Hästvård Har blandat lika delar rödbetspulver, citrullin och l-arginin. Ger en halv dl om dagen till min lilla häst (övervuxen ponny ca 500 kg)...
pajaztar
16 minuter sedan
Svar: 315
Visningar: 30 840
Vård
Trollslända
Utrustning Jag är också nyfiken på om det fungerar, så ser fram emot en uppdatering från de som testat det 😀
Myzan87
25 minuter sedan
Kvarka-vaccinering
Hästvård Vi hade en veterinär på besök i stallet idag (som vi brukar ha på besök för vi har en liten seminstation). Hon frågade varför vi inte...
Startad av Amanda_F
Fredag kl 22:38
Svar: 25
Visningar: 1 045
Vård