Bukefalos 25 år!

Ridsporten kan ta storslam på Idrottsgalan

På måndag är det dags för Idrottsgalan och ridsporten är mer aktuell än någonsin! Hopplandslaget står för nomineringar i två kategorier och Peder Fredricson samt Henrik Ankarcrona är nominerade i varsin kategori.

Jag har ägnat mig åt sekteri och lagt alla mina röster på hopplandslaget såklart.
Jag kommer titta ikväll

Samma här! Ska rösta mer ikväll när de öppnar telefonslussen för sista röstningsomgångarna!

Jag hoppas att de får vinna i några av de andra kategorierna också. T.ex. Årets lag borde inte vara omöjligt!

Han som sköter chatten på Aftonbladet uppmanar folk att rösta på Nils van der Poel. Jag tycker att vi visar att vi är många och vi är engagerade! Rösta om.ni tycker att hopplandslaget ska vinna Jerringpriset!

Liknande trådar

• Artikel
Hästnyheter Svenska hopplandslaget, Malin Baryard Johnsson, Henrik von Eckermann och Peder Fredricson, tilldelas Svenska Dagbladets bragdmedalj för...
Svar
0
· Visningar
457
  • Artikel
Hästnyheter Hopplandslaget tilldelas Bragdguldet 2021 efter OS-guldet i Tokyo. Malin Baryard Johnsson, Henrik von Eckermann och Peder Fredricson...
Svar
0
· Visningar
125
  • Artikel
Hästnyheter Det svenska hopplandslaget leder efter att ha fått en drömstart på EM i Riesenberg, Tyskland. Peder Fredricson och Douglas Lindelöw var...
Svar
0
· Visningar
130
  • Artikel
Hästnyheter Att sko sporthästar har länge varit en självklarhet. Men efter framgångar under året där både Peder Fredricson och Henrik von Eckerman...
Svar
0
· Visningar
113

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CXLVII
  • Vinterutrustad bil
  • Pusseltråden

Hund, Katt, Andra Djur

• Vinter med hund
  • Flyga med katt