Ridsporten kan ta storslam på Idrottsgalan

På måndag är det dags för Idrottsgalan och ridsporten är mer aktuell än någonsin! Hopplandslaget står för nomineringar i två kategorier och Peder Fredricson samt Henrik Ankarcrona är nominerade i varsin kategori.
 
Jag har ägnat mig åt sekteri och lagt alla mina röster på hopplandslaget såklart.
Jag kommer titta ikväll

Samma här! Ska rösta mer ikväll när de öppnar telefonslussen för sista röstningsomgångarna!

Jag hoppas att de får vinna i några av de andra kategorierna också. T.ex. Årets lag borde inte vara omöjligt!
 
Han som sköter chatten på Aftonbladet uppmanar folk att rösta på Nils van der Poel. Jag tycker att vi visar att vi är många och vi är engagerade! Rösta om.ni tycker att hopplandslaget ska vinna Jerringpriset!
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Ridsporten var nominerad i två kategorier vid årets Idrottsgala, men denna gång gick Henrik von Eckermann och Henrik Ankarcrona hem utan...
Svar
0
· Visningar
161
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter I kväll ska svensk idrott hyllas vid den 25:e upplagan av Idrottsgalan. Två välkända ridsportare är nominerade till tunga priser. Här...
Svar
0
· Visningar
279
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter I kväll (22/1) är det dags för den 25:e upplagan av Idrottsgalan i Friends Arena där vi ska återuppleva och hylla det gånga idrottsårets...
Svar
0
· Visningar
220
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Ridsporten har under de senaste årens framgångsvåg vunnit många fina priser på Idrottsgalan. Nu finns chans på två nya priser i...
Svar
0
· Visningar
80
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp