Ridsporten kan ta storslam på Idrottsgalan

På måndag är det dags för Idrottsgalan och ridsporten är mer aktuell än någonsin! Hopplandslaget står för nomineringar i två kategorier och Peder Fredricson samt Henrik Ankarcrona är nominerade i varsin kategori.
 
Jag har ägnat mig åt sekteri och lagt alla mina röster på hopplandslaget såklart.
Jag kommer titta ikväll

Samma här! Ska rösta mer ikväll när de öppnar telefonslussen för sista röstningsomgångarna!

Jag hoppas att de får vinna i några av de andra kategorierna också. T.ex. Årets lag borde inte vara omöjligt!
 
Han som sköter chatten på Aftonbladet uppmanar folk att rösta på Nils van der Poel. Jag tycker att vi visar att vi är många och vi är engagerade! Rösta om.ni tycker att hopplandslaget ska vinna Jerringpriset!
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Ridsporten har under de senaste årens framgångsvåg vunnit många fina priser på Idrottsgalan. Nu finns chans på två nya priser i...
Svar
0
· Visningar
80
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Med en färsk världscupseger i bagaget har Henrik von Eckermann chans på fler prestigefulla utmärkelser när det ikväll är dags för...
Svar
0
· Visningar
198
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Ridsporten var nominerad i tre priskategorier på Idrottsgalan. Henrik von Eckermann var så nära att vinna Jerringpriset, men fick se sig...
Svar
0
· Visningar
194
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Hopplandslaget är nominerat i två kategorier och Peder Fredricson samt Henrik Ankarcrona är nominerade i varsin kategori. Nomineringarna...
Svar
0
· Visningar
170
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Att ångra en valp
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022
  • Mängd olja och lucern

Omröstningar

Tillbaka
Upp