Ridtights/leggings tips

Kricko_S

Trådstartare
Hej! Jag behöver tips på ridleggings som funkar att rida dressyr i samt springa/cykla i till och från stallet. Vad har ni provat?
 
Jag har de från Horseware, älskar dem! Visserligen bara knäskodda men jag rider mest dressyr och det räcker för mig. Mobilficka på båda benen, elastiska och luftiga. Har dem nu på vintern också med termoleggings under. :)
 
Jag har de från Horseware, älskar dem! Visserligen bara knäskodda men jag rider mest dressyr och det räcker för mig. Mobilficka på båda benen, elastiska och luftiga. Har dem nu på vintern också med termoleggings under. :)
Tack! Dom såg sköna ut. är dom inte hala att rida i?
 
Jag har Covalliero 😄 helskoning med siliconpluppar.

Finns många olika modeller inkl även fodrade så man inte behöver något under för att hålla värmen i kallgrader.

De är sköna och funkar till allt du frågar om .
 
Min dotter fick ett par från Maya Delorez i modellen Luna. Hon älskar dom och de funkar garanterat till både ridning coh att springa/cykla i.
 
Jag har ett par från hööks, sommar ridbyxa me silicon på knäna, de fungerar men hade lika gärna kunnat rida i mjukisbyxor eller vanliga tights. De håller inte mycket längre då de är så tunna och skoningen var inte jättemycket hjälp.
 

Liknande trådar

Utrustning Jag har ett halvblod som passar perfekt i stl 145 HW Rambo Original med v-knäppning (Supreme fungerar också, i alla fall på äldre...
Svar
11
· Visningar
507
Senast: Lemeie
·
Utrustning Känner mig lite omodern nu, men har börjat fundera på att köpa thermoridbyxor som komplement till de riktigt kalla dagarna. Jag går i...
2
Svar
22
· Visningar
1 329
Senast: Buongusto
·
Utrustning Några tips om vart jag ska börja leta? Provade en prestige golden star i bom 37 som blev för smal. Har även lagt på en prestige hippos...
Svar
19
· Visningar
894
Senast: Anna-KarinO
·
Kläder & Bli fin Jag behöver hjälp! Jag har alltid varit helt ointresserad av kläder och mode, hemma driver jag helst runt i mjukisbyxor, t-shirt...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 205
Senast: Ullmerkott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp