Ridtights med helskoning

Freazer

Trådstartare
Fick bra förslag sist jag frågade om vita. Nu söker jag efter tips på ridtights med helskoning (allra helst mocka eller liknande skoning) men det mesta är intressant. Gärna marinblå och med midja åt det högre hållet. Inga stora loggor eller konstiga sömmar. :D
 
Tror det är svårt att hitta ridtights med den typen av skoning. Tyget är tunt och skoningen tjock.
 
Fick bra förslag sist jag frågade om vita. Nu söker jag efter tips på ridtights med helskoning (allra helst mocka eller liknande skoning) men det mesta är intressant. Gärna marinblå och med midja åt det högre hållet. Inga stora loggor eller konstiga sömmar. :D
Om vi bortser från materialet på skoningen så slår jag ett slag för Fager Loui ridtights! :up: Hög och rejäl midja med insydd bred resår. Stora i storleken, jag som vanligen har storlek 40 fick köpa i storlek 38. Väldigt avskalade i designen utan stora sömmar och mönster. Skoningen är i silikon men är inte superklibbig. Och så är de så himla sköna :D
 
Om vi bortser från materialet på skoningen så slår jag ett slag för Fager Loui ridtights! :up: Hög och rejäl midja med insydd bred resår. Stora i storleken, jag som vanligen har storlek 40 fick köpa i storlek 38. Väldigt avskalade i designen utan stora sömmar och mönster. Skoningen är i silikon men är inte superklibbig. Och så är de så himla sköna :D
Det går absolut att bortse från. Dock gillade jag inte fickorna med knappar på rumpan men hur är dom annars, slits dom snabbt eller känns dom liksom hållbara, starka i sömmarna osv? Ska skriva upp dom på min lista att prova iaf:D
 
Det går absolut att bortse från. Dock gillade jag inte fickorna med knappar på rumpan men hur är dom annars, slits dom snabbt eller känns dom liksom hållbara, starka i sömmarna osv? Ska skriva upp dom på min lista att prova iaf:D
Ja fickorna är ju en smaksak :D Hade svårt för dom innan men nu tycker jag dom är en snygg detalj.
Sömmarna känns faktiskt förvånansvärt starka! Har provat tights från andra märken där sömmarna är lite mer sköra än dessa, och jag har en enastående förmåga att dra sönder sömmar :angel: jag gillar att de från Fager är rätt så "seamless" och de sömmar som finns är stadiga :)
 
@Freazer kom på nu att jag såg på deras instagram att de ska lansera ett par nya ridbyxor/tights, de hade inga såna knappar baktill vad jag kunde se. Tror det var på deras instastory. Men jag har ingen aning om när dessa byxor kommer :angel:
 
Ja fickorna är ju en smaksak :D Hade svårt för dom innan men nu tycker jag dom är en snygg detalj.
Sömmarna känns faktiskt förvånansvärt starka! Har provat tights från andra märken där sömmarna är lite mer sköra än dessa, och jag har en enastående förmåga att dra sönder sömmar :angel: jag gillar att de från Fager är rätt så "seamless" och de sömmar som finns är stadiga :)
Det låter lovande :D
 
Jag såg ridtights från horseware när jag var inne på en ridsportbutik häromdagen. De var knäskodda med mockaliknande material. Eller skoningen gick från nedanför knäet till upp till halva låret, men det kanske inte räcker för dig?
 
The Bohemian horse har tights med ”mocka” skoning och det ser ut att ha hög midja. Har inte prövat själv men är lite sugen nu när jag fick en rabattkod.
 
Jag såg ridtights från horseware när jag var inne på en ridsportbutik häromdagen. De var knäskodda med mockaliknande material. Eller skoningen gick från nedanför knäet till upp till halva låret, men det kanske inte räcker för dig?
Ska genast googla. Du minns inte vad modellen hette? 😊
 

Liknande trådar

Kultur Är det någon som har några tips på passande böcker? Jag gillar böcker som inte är för mörka/deprimerande, som har ett hyfsat lyckligt...
2
Svar
38
· Visningar
1 554
Senast: Butros
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 573
Senast: Lhas
·
Ridning Jag är rädd varje gång jag rider min häst. Sitter hela tiden med en känsla av att han kommer att bocka och sticka iväg. Ska dra...
Svar
8
· Visningar
3 099
Senast: AbCdE
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 711
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Kattsnack 10
  • Hur länge är din hund ensam?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp