Riktigt snygga sidor!

C

C_L

Verkligen fint, ordning o reda, men, den kursiva texten som visas som "smakprov" på de nya trådarna är fullkomligt omöjlig att läsa..(För mig alltså) :( Jag vet att fler här inne har läs-svårigheter, kanske fler tycker så?

Ville inte klaga, mest beklaga, jag blir rent yr i mössan om jag ens försöker läsa... :cry:
 
Sv: Riktigt snygga sidor!

Jag håller med
ta bort den kursiva texten

sen har jag önskemål om att vartannat inlägg färgas annorlunda i inläggslistan
som det är nu svävar allt ihop till en enda röra
 
Sv: Riktigt snygga sidor!

Sidorna blev mycket bättre nu, tycker jag. Men jag håller med om att det kursiva gör det drygt att läsa. Att skriva svar blev mycket bättre, lätt att ändra färg och storlek.
 
Sv: Riktigt snygga sidor!

Har ändrat så att det kursiva är borta, tycker själv att det blev bättre och även mer uppdelat mellan varje tråd efter ändringarna jag gjorde.
 
Sv: Riktigt snygga sidor!

Är det bara hos mig allt är gigantiskt stort?

Känns som om jag satt på mig förstoringsglasen..
 
Sv: Riktigt snygga sidor!

hos mig är allt både stort och brett :crazy:
 
Sv: Riktigt snygga sidor!

Då är det inte bara hos mig.

Känns som om skärmen är för liten och jag får ingen överblick.

Kan man ändra detta nånstans?
 
Sv: Riktigt snygga sidor!

Det är snyggt, men det är svårt att se vem inläggen är riktade till tycker jag.
 
Sv: Riktigt snygga sidor!

AnnikaW skrev:
Det är snyggt, men det är svårt att se vem inläggen är riktade till tycker jag.

Du har sett att det står till höger i varje inlägg va..? Fungerar precis som innan.

/Erica
 
Sv: Riktigt snygga sidor!

Jodå, det har jag sett. Men tycker att det var svårare att se nu än innan.
 
Sv: Riktigt snygga sidor!

Har du även sett att du kan välja trådad eller hybrid som visningsalternativ.

Annars tycker jag faktiskt det är lite lättare nu än förut att se vem som svarat vem.

Vill man vara klarare kan man använda citat-funktionen.
 
Sv: Riktigt snygga sidor!

Gunnar skrev:
Har du även sett att du kan välja trådad eller hybrid som visningsalternativ.

Annars tycker jag faktiskt det är lite lättare nu än förut att se vem som svarat vem.

Vill man vara klarare kan man använda citat-funktionen.
Det tycker jag med.

Något som jag tycker är felplacerat är den där enormt bra navigationsmenyn (rullgardin) som finns nederst. Det borde finnas högst upp! Tycker jag då!
 
Sv: Riktigt snygga sidor!

Cheeserica skrev:
Du har sett att det står till höger i varje inlägg va..? Fungerar precis som innan.

/Erica

Jo visst finns det där. Men det är så litet jämfört med allt annat så att man missar det :idea:
 
Sv: Riktigt snygga sidor!

Pontevecchio skrev:
Känns som om skärmen är för liten och jag får ingen överblick.

Kan man ändra detta nånstans?

Det undrar jag också, jag får ingen som helst överblick.
 
Sv: Riktigt snygga sidor!

Skuggfaxe12 skrev:
Jo visst finns det där. Men det är så litet jämfört med allt annat så att man missar det :idea:

Texten till användarnamnen kunde vara i mindre teckenstorlek
alltså till vänster där (förhoppningsvis) avataren finns
 
Sv: Riktigt snygga sidor!

Skuggfaxe12 skrev:
Det tycker jag med.

Något som jag tycker är felplacerat är den där enormt bra navigationsmenyn (rullgardin) som finns nederst. Det borde finnas högst upp! Tycker jag då!

Jag tycket också att den är felplacerad eller om det skulle ha varit två, en uppe och en nere.
 
Sv: Riktigt snygga sidor!

Kan ni vara lite mer specifika på vad exakt som är stort.

Jag har precis tagit bort lite tomrum som fanns inlagt ovanför och nedanför, avataren/användarbilden. Det borde göra så att inläggen blir mindre höga.

Det finns en annan variant på visning där all den informationen ligger ovanför inläggen, som jag skulle kunna byta till, men jag tror fler skulle ogilla det.
 
Sv: Riktigt snygga sidor!

Gunnar skrev:
Kan ni vara lite mer specifika på vad exakt som är stort.

Ex. ditt användarnamn är stort, dvs teckenstorleken är, i mitt tycke, onödigt stort.

Sen tror jag att tex knapparna upplevs stora (citera, skapa ny tråd) då man inte är van dessa
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 462
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 015
Senast: LiviaFilippa
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 934
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 204

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Engelsk grammatik
  • Köpa hus
  • Tjockistråden 3

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp