Rimligt pris?

QuickStar

Trådstartare
Vad anser ni är ett rimligt pris för en åring?

Det är en hingst, hbl korsning, som jag ska sälja, och undrar om jag har satt "rätt" pris, 18000:- är han ute på annons för..

För mkt/lite?
 
Är ju väldigt svårt att svara på såhär... Utan bild, stamtavla osv. Jag är inte så duktig på det där med priser men skriv ut lite mer om din häst så kanske nån mer kan svara som kan det där :)
 
mellan 9500-16000kr känner en som brukar sälja åringar som är hbl korsningar
 
okay har dom pass och är registrerade då?
vaccinerade?

min har en icke godk pappa (han är korsning) och hbl mor, han är under reg hos asvh och är vacc
 
dom som hon säljer mellan 13000-16000kr är reg,pass och vac samt vetbes
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej! Ska köpa en tre åring och kommer vetrinärbesikta samt röntga den innan köp. Priset är 100 " och är en hoppstammad valack, riden i...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 537
Ekonomi & Juridik Idag noteras att det finns 186 svenska halvblod mellan två och tre år till salu på den stora hästförsäljarsajten. Tittar man på alla...
Svar
6
· Visningar
1 009
Senast: Blyger
·
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2
Svar
34
· Visningar
3 316
Senast: WBanna
·
Hemmet Finns intresse av en sån tråd? Vi kanske kan ge varandra tips, idéer och pepp? Jag har fått tips om ett hus som jag ska titta på om 2...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
6 093
Senast: bettysmatte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kemisk kastration?
  • Katter och spädbarn

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp