Rintränings- och utställningstråd

Andra inoffen för Sixten idag och jag tyckte han var mycket bättre! Mindre oväsen när vi väntade även om han verkligen inte gillar stora pudlar🙈. Han gick bitvis bra utanför ringen men i ringen var det kaos igen... Utom när vi ställer upp! Det gör han som ett proffs och står fantastiskt (mycket med hjälp av mjukosttuben som var med😁). Super på bordet också! Domaren gillade honom och vi fick beröm för hans fina päls och perfekt bett. Domaren tyckte att Sixten har ett Napoleonkomplex också😂.

Även denna gången blev det ett HP, BIR valp och denna gången BIG 4! Att vi var ensamma i rasen och bara fyra i gruppen spelar ingen roll😁
20240421_140913.jpg
 
Andra inoffen för Sixten idag och jag tyckte han var mycket bättre! Mindre oväsen när vi väntade även om han verkligen inte gillar stora pudlar🙈. Han gick bitvis bra utanför ringen men i ringen var det kaos igen... Utom när vi ställer upp! Det gör han som ett proffs och står fantastiskt (mycket med hjälp av mjukosttuben som var med😁). Super på bordet också! Domaren gillade honom och vi fick beröm för hans fina päls och perfekt bett. Domaren tyckte att Sixten har ett Napoleonkomplex också😂.

Även denna gången blev det ett HP, BIR valp och denna gången BIG 4! Att vi var ensamma i rasen och bara fyra i gruppen spelar ingen roll😁Visa bifogad fil 143715
Grattis, och sälj er inte billigt, de måste inte dela ut HP
 
Andra inoffen för Sixten idag och jag tyckte han var mycket bättre! Mindre oväsen när vi väntade även om han verkligen inte gillar stora pudlar🙈. Han gick bitvis bra utanför ringen men i ringen var det kaos igen... Utom när vi ställer upp! Det gör han som ett proffs och står fantastiskt (mycket med hjälp av mjukosttuben som var med😁). Super på bordet också! Domaren gillade honom och vi fick beröm för hans fina päls och perfekt bett. Domaren tyckte att Sixten har ett Napoleonkomplex också😂.

Även denna gången blev det ett HP, BIR valp och denna gången BIG 4! Att vi var ensamma i rasen och bara fyra i gruppen spelar ingen roll😁Visa bifogad fil 143715

Grattis, ska bli kul att se honom live i juni 😁
 
Inte anmält än, är ohemult fattig så kan inte ens betala anmälningsavgiften🙈. Hade gärna åkt dit båda dagarna!

Anmälan går ut 19/5 så hyfsat gott om tid än.
Jag och rännarbrudarna är där på söndag enbart pga nära och stötta lokala bhkl och jag vägrar lägga 1000 kr på inoff och ska till vännäs med dem helgen efter 😅
 
Anmälan går ut 19/5 så hyfsat gott om tid än.
Jag och rännarbrudarna är där på söndag enbart pga nära och stötta lokala bhkl och jag vägrar lägga 1000 kr på inoff och ska till vännäs med dem helgen efter 😅
Ja jag hoppas det inte hinner bli fullt! Det var snabbt fullt på helgens utställning. Fö enorm skillnad på detta arrangemanget mot förra gången. Lite häftigt hur samma lokal kan ge helt olika stämning beroende på funktionärer och arrangörer. Blir inte Vännäs för oss iom dressyrtävling hemma. Hade gärna åkt dit!
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp