Risker för kvinnor vid dejting (utbruten från Kravlistor vid dejting)

Kan ta den förra killen jag dejta som ändå är en vettig och jämställd kille. Som inte menar illa. Men ändå när vi hade sex en gång så glömde han helt bort mig och bara körde på sitt. Klassiskt porrsex, in ut o sprut.

Ush såna har jag varit med om massor av gånger. Jag har tom frågat en vad han höll på med och han erkände att han brukade "glömma" att den andra personen fanns där och bara körde sitt rejs. Grymt objektifierande!
 

Liknande trådar

Relationer Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
10 11 12
Svar
225
· Visningar
13 748
Senast: Badger
·
Tjatter Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
20 21 22
Svar
436
· Visningar
28 670
Trädgård & Växter Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
Svar
11
· Visningar
682
Tjatter Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderat. Jag gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
Svar
2
· Visningar
854
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp