Bukefalos 28 år!

Ritningar och ideér

F

Fingall78

Ja nu vill man komma igång med att skapa en finvagn av något slag! Man sitter vid ritbordet och klottrar och sökt efter ritningar på vagnar av alla slag. men finner inget. Är det någon där ute som har någon ritning av en gammal vagn? Vore jätte :D för alla bidrag.
 
Kolla med Vagnshistoriska Sällskapet (VHS).

Vore det jag :p, skulle jag istället köpa en äldre vagn, från början av 1900-talet eller så, och renovera den. VHS har kurser i vagnsrenovering.

LIA
 
Jo jag är med i VHS... Men jag skulle vilja göra något från skratch... Hälst vill jag hitta något extra fint. Sånt man inte hittar för "tack ska du ha" priser... Tex Landau, Sjuglas, Cupé osv.
 

Liknande trådar

Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
2 480
Senast: Acto
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 525
Senast: LiviaFilippa
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
842
Senast: Rosett
·
Gravid - 1år Jag visste inte om jag skulle fortsätta i min första tråd "vem tar du med till förlossningen?" eller om jag skulle skapa en helt ny...
2
Svar
22
· Visningar
3 476
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp