Ritplatta som i Project Runway?

Aliche

Trådstartare
Buke brukar vara allvetande så jag hoppas på er!
Jag är ute efter dom ritplattorna som dom har i Project Runway men jag vet inte riktigt vad dom heter eller var man kan hitta dom i Sverige eller på en svensk hemsida, vill inte behöva köpa från nån amerikansk sida för tullen.

Sedan undrar jag om nån har en sån och kan ge nåt betyg? Jag kommer använda den som ett jobbverktyg i mitt designföretag så det är viktigt men bra grejjer :)
Antar att den är mycket bättre för ändamålet än en iPad?
Kan man även surfa med deras plattor eller är dom bara för att skissa? Skulle gärna vilja kunna använda plattan för lättare underhåll av hemsida och sköta administrativa uppgifter!
 
Sv: Ritplatta som i Project Runway?

Graphics tablet. Så vitt jag vet finns det ingen på marknaden som man kan surfa med osv. men jag kan ha fel!

Och köp från England och slipp tullen :)
 
Sv: Ritplatta som i Project Runway?

Hmm det var ju synd att man inte kunde surfa, det hade underlättar något enormt att slippa dra med både platta och bärbara datorn... Vet nån om det finns nåt bra mellanting som kan göra båda?
 
Sv: Ritplatta som i Project Runway?

Gissar på att det är en från HP iaf, då de är en av sponsorerna på project runway
 
Sv: Ritplatta som i Project Runway?

Fast om det bara är surfa som du vill kunna göra också så kan du väl släpa med dig en surfplatta + ritplatta ist för bärbar + ritplatta?

Två plattor är ju inte så jobbigt att släpa runt på.
 
Sv: Ritplatta som i Project Runway?

Fast det är väl mer en kostnadsfråga :) har inte råd att köpa en av varje utan vill kunna använda en till både och :)
 
Sv: Ritplatta som i Project Runway?

Jag har Bamboo, det är nog den de flesta har eller ngt. (nu antog jag att du med ritplatta menade en konstruktion, ungefär som mus till en dator där man ritar med penna istället.)

Men det är lite trassligt att lära sig rita snyggt med den tycker jag, lite väl trassligt. Nuförtiden finns istället laptops där du ritar på skärmen, det går att göra på paddor också (den funktionen är cool, vi har hemma) men de är lite sega, vet inte om laptops är det också.

En laptop där man ritar på skärmen måste väl rimligen gå att surfa med också.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Nybörjarponny!
  • Föl 2023
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp