Rivningen är uppskjuten!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gud så otroligt glad jag är!!
Jag gjorde rätt som satt lugnt i båten och bara väntade!

Till att börja med så är rivningen uppskjuten ytterligare 6 månader, till januari 2021. Det innebär alltså att jag kan bo här minst ett år till! Med lite tur så blir det ytterligare ett halvår då det enligt ett rykte är så att värmecentralen för alla husen finns i det huset jag bor i. Då är det nog inte helt rimligt att riva det i januari...

Så nu kan jag börja plantera ännu fler växter (som om jag hade plats för det...) och se fram emot sommaren!
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 557
Senast: kma
·
  • Artikel
Dagbok Ibland blir det inte som man vill, men det blir bra ändå. Och ibland när det inte blir som man vill så blir det bara skit. Det är...
Svar
0
· Visningar
379
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 236
Senast: Calmiche
·
  • Artikel
Dagbok Nej, jag tycker inte att det är särskilt ensamt när man bor mitt i spenaten bland vilddjuren… I början av sommaren hade jag ett...
Svar
3
· Visningar
714
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp