Rivningen är uppskjuten!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gud så otroligt glad jag är!!
Jag gjorde rätt som satt lugnt i båten och bara väntade!

Till att börja med så är rivningen uppskjuten ytterligare 6 månader, till januari 2021. Det innebär alltså att jag kan bo här minst ett år till! Med lite tur så blir det ytterligare ett halvår då det enligt ett rykte är så att värmecentralen för alla husen finns i det huset jag bor i. Då är det nog inte helt rimligt att riva det i januari...

Så nu kan jag börja plantera ännu fler växter (som om jag hade plats för det...) och se fram emot sommaren!
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Fan vad svårt det ska vara att vara vuxen. Blir det någonsin "smooth sailing"? Jag blir så himla less. Igår gjorde sambon slut med mig...
2
Svar
21
· Visningar
2 669
Senast: Roheryn
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 049
Senast: Wille
·
  • Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 559
Senast: kma
·
  • Artikel
Dagbok Ibland blir det inte som man vill, men det blir bra ändå. Och ibland när det inte blir som man vill så blir det bara skit. Det är...
Svar
0
· Visningar
379
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp