Kollar på avsnittet nu trots att jag redan läst era spoilers. Vilken märklig tävling. Kändes inte precis som en vinst för Klas. Hade varit mer fördelaktigt att skicka upp Suzana som nummer 6.
 
Kollar på avsnittet nu trots att jag redan läst era spoilers. Vilken märklig tävling. Kändes inte precis som en vinst för Klas. Hade varit mer fördelaktigt att skicka upp Suzana som nummer 6.
Jag tycker det hela var värsta straffresultatet för ett helt lag som för en gångs skull i Robinson-historien varit sjyssta samarbetsvilliga snälla och förebilder för fair play faktiskt. Lite för mycket på förhand givet hur resultatet skulle bli med tanke på att Syd hade fördelen.

Sen är jag osäker på om lagen verkligen hade fattat att det var 6 personer totalt och inte per plattform?
 
Alltså... Vilken chock. Jag mår fysiskt dåligt efter kvällens avsnitt och känner nästan för att sluta titta, men vill såklart veta hur det går eftersom jag sett allt hittills. Tycker så fruktansvärt synd om Klas, och hela fd. Nord. Fast det är ju ett spel... Men det ger ju dem så fruktansvärt dåliga förutsättningar inför fortsättningen :(
 
Det känns verkligen som ett medvetet val för att splittra och trycka ner gamla lag Nord... väldigt märkligt, jag hade förstått om de blandat upp båda lagen men nu blev det helkonstigt.
 
Så... Klas var en av vinnarna, men förlorade ändå :confused:
Jag fattar att det kanske varit för ojämnt antal i lagen, men då kunde väl Nord få rösta bort en som fått byta eller nåt istället. Det här var ju bara orimligt.
 
Så skönt att #alltidkränkt är ute, hoppas hon åker ut från gränslandet med! Konstigt att inte Robban fick komma till gränslandet?

Hur kunde Suzana tycka att Mattias önskade henne ur livet för att han ville ha bort henne från Robinson?:confused: Jisses!
 
Så skönt att #alltidkränkt är ute, hoppas hon åker ut från gränslandet med! Konstigt att inte Robban fick komma till gränslandet?

Hur kunde Suzana tycka att Mattias önskade henne ur livet för att han ville ha bort henne från Robinson?:confused: Jisses!
Ja! Snacka om att överreagera! 😳
 
Suzanna möter Nick i Gränslandet

- Hej, och du är ny alltså?

- Hej Nick heter jag *skaka hand*

- Suzanna heter jag. *skaka hand*

- Jag var här förra året...

- AH! Det var du som skadade dig!

- Nej, det var jag som var elak

- Elak, okej. Då har jag missat det avsnittet. *går vidare*


Alltså jag döööör! :banghead:😂
 
Utposten! :confused: Det var något helt nytt! Kommer de kora en riktig Robinson framåt jul? Och hur arrangerat är det när bästisarna hamnar där? O_o

Så nu har vi alltså en sammanslagning, gränslandet och en utpost. Var ska detta sluta? Järngänget i gränslandet tycker jag alla är värda att komma tillbaka och fightas. De får plats alla fyra på flotten.

Och Kung Linn alltså. Jag ogillar henne väldigt, men attan vad hon impar! Hon är ju stencool. Lite som att hon är inte själv medveten om hur "stark" hon är.

Gah, jag är sååå sugen på att se MER men näe attan, jag betalar inte 139pickadollar i månaden för cmore. Jag får öva på mitt tålamod.
 
Utposten! :confused: Det var något helt nytt! Kommer de kora en riktig Robinson framåt jul? Och hur arrangerat är det när bästisarna hamnar där? O_o

Så nu har vi alltså en sammanslagning, gränslandet och en utpost. Var ska detta sluta? Järngänget i gränslandet tycker jag alla är värda att komma tillbaka och fightas. De får plats alla fyra på flotten.

Och Kung Linn alltså. Jag ogillar henne väldigt, men attan vad hon impar! Hon är ju stencool. Lite som att hon är inte själv medveten om hur "stark" hon är.

Gah, jag är sååå sugen på att se MER men näe attan, jag betalar inte 139pickadollar i månaden för cmore. Jag får öva på mitt tålamod.


Jag gillade Linn fram till "krigsfången" efter det har hon visat prov på beteende jag inte kan sympatisera med. Allt snack om att försvaga fienden visar en sida jag inte kan med. Det finns goda sidor hos henne också men den elaka glimten i ögonen som kommit fram några gånger får mig att tänka på grymheter som människor är kapabla till. Det börjar med att "skämtsamt" låta någon svälta och slutar var?

Lite kul att Hamilton hade henne som objekt för sina spydigheter för att han såg henne som en förlorare. Korta tjocka leverera tävling efter tävling. Hon kanske inte är starkast men en av de mest allround
 
Jag gillade Linn fram till "krigsfången" efter det har hon visat prov på beteende jag inte kan sympatisera med. Allt snack om att försvaga fienden visar en sida jag inte kan med. Det finns goda sidor hos henne också men den elaka glimten i ögonen som kommit fram några gånger får mig att tänka på grymheter som människor är kapabla till. Det börjar med att "skämtsamt" låta någon svälta och slutar var?

Ja hon är kall. Jag tycker hon är obehaglig. Men jag kan ge hene att hon är bra på det hon gör. Hon var stencool på balanstävlingen, såg helt oberörd ut.
 
Ja hon är kall. Jag tycker hon är obehaglig. Men jag kan ge hene att hon är bra på det hon gör. Hon var stencool på balanstävlingen, såg helt oberörd ut.

Hade det inte varit för blicken och bristen på medmänsklighet.... duktig är hon hon kommer att vara grym i alla tävlingar som rör uthållighet.
 
Jag gillar Linn. Hon är ingen ledare eller kul motståndare men vilken leverans! Tycker det är kul att Robinson i år igen visar unga tjejer med pannben som slår muskulösa snubbar.
 

Liknande trådar

Tjatter Robinson är tillbaka, Anders Lundin likaså! Vilka tittar och vad tänker vi?
Svar
12
· Visningar
304
Senast: Piaff
·
Kultur Startar tråden där vi kan ventilera allt om årets ESC, inför under och efter. Själv kommer jag nu köra spellistan på spotify, så kommer...
Svar
2
· Visningar
362
Senast: lingonben
·
IT & mobiler Vilken är er favorit ljudbokstjänst? Jag har använt Nextory ett tag, men kommer inte överens med deras sökverktyg, jag söker tex på...
2
Svar
20
· Visningar
648
Senast: Cinzia
·
Hundträning Jag hittade ingen tråd för kontaktövningar! Min bästa i hundgården med min bångstyriga Shar pei-tik är att dela upp godiset i högvärde...
Svar
3
· Visningar
316
Senast: Hellhound
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp