Ja, helt rätt vinnare! Jag som alla andra ogillade Nick förra säsongen och det var trist att se honom i år igen men oboy vad han har växt i mina ögon, och oboy dessa fyra verkar ha funnit exakt den rätta vänskapen och i synnerhet Nicks bra knappar. Tävlingen var rättvis, och jag tycker det var rätt par som drog till Robinsonön på flotten. Och oj - de andra två till utposten? Detta ska bli roligt att titta på! :up:
 
Jag kan inte se Gränslandet! :arghh:

Landade i Grekland i söndags kväll och såg Robinson såhär, det var rackarns trevligt:

256F9FE7-3D19-445C-87F3-3C4495F182CC.jpeg


Men Telias digital-tv som jag använder har laddat upp fel Gränslandet, det enda som ligger uppe är förra tisdagens avsnitt. Har t o m varit så jobbig att jag messtjatat på dem men inget verkar hända. Så jag har inte kunnat se vare sig söndag eller måndag.

Men: Linn var jäkligt skön i stolptävlingen! Carl-Stefan måste ha tuggat fradga framför tv-n. 😈
 
Jag kan inte se Gränslandet! :arghh:

Landade i Grekland i söndags kväll och såg Robinson såhär, det var rackarns trevligt:

Visa bifogad fil 28608

Men Telias digital-tv som jag använder har laddat upp fel Gränslandet, det enda som ligger uppe är förra tisdagens avsnitt. Har t o m varit så jobbig att jag messtjatat på dem men inget verkar hända. Så jag har inte kunnat se vare sig söndag eller måndag.

Men: Linn var jäkligt skön i stolptävlingen! Carl-Stefan måste ha tuggat fradga framför tv-n. 😈
😍 Det där såg ju inte helt fel ut!
Kan ju tänka mig att det nog finns ett par tre, kanske fyra fem roligare saker att göra when in greece, så spara Robinson till du kommer hem istället, och ignorera den här tråden! De som vann gränslandet paddlar hela veckan och ankommer inte till robinsonön förrän på söndag kväll. 🙂

Varför kan du inte titta på tv4play undrar jag som inte har en aning om vad Telias-digital-tv innebär när en är utomskärs sådär? Med min operatör surfar en fritt i EU upp till 10GB.
 
@honung Tv4 play går bara att se från Sverige. Det finns diverse betal-VPN men i Telias paket ingår en playfunktion som kan användas även utomlands. Förutsatt att de lägger upp rätt avsnitt då. :meh:
 
@honung Tv4 play går bara att se från Sverige. Det finns diverse betal-VPN men i Telias paket ingår en playfunktion som kan användas även utomlands. Förutsatt att de lägger upp rätt avsnitt då. :meh:
Ahaa! Just det, så brukar det vara ja. Rättigheter hit och dit, för att vara tider då vi ska vara så förbenat globala är kampen om tv-tittare ännu mer förbenat men territoriell.
 
Ja, helt rätt vinnare! Jag som alla andra ogillade Nick förra säsongen och det var trist att se honom i år igen men oboy vad han har växt i mina ögon, och oboy dessa fyra verkar ha funnit exakt den rätta vänskapen och i synnerhet Nicks bra knappar. Tävlingen var rättvis, och jag tycker det var rätt par som drog till Robinsonön på flotten. Och oj - de andra två till utposten? Detta ska bli roligt att titta på! :up:
Jo "hatobjektet" började i den stil man kunde förvänta sig men han har definitivt vuxit och släppt mycket av machostilen och visat att det finns en fin människa bakom skalet. Håller helt med dig även om jag gärna sett Peter vidare också. I år hade de visat så mycket annat än bara bråk och konflikter både i gränslandet och och i Robinson.
 
Kul att det blev lite spännande i gränslandets sista tävling! Skönt att slippa dragkampen :up:

Det som är lite trist nu är väl att det känns som att gamla nord kommer åka först iom att de är färre, men hoppas nick och Sebbe kommer in på deras sida!
 
Äntligen kollat ikapp avsnitten sedan i söndags, åh vad jag gillar och lever mig in i detta :laugh: Det roliga är att jag inte tittat på flera år, men när första avsnitten sändes var jag hemma hos en kompis, som jag för kanske 10 år sedan brukade se Robinson med, så nu var det givet att vi skulle ha en nostalgi-kväll med Robinson, och sen var jag (vi) fast igen :love:

Lider så med gamla Nord just nu, men får ju lov att förstå att det inte kunde vara för alltid. Hoppas att Sebastian kommer in och stöttar upp dem, men samtidigt vet man inte var han står efter tiden i gränslandet.

Peter och Jannika till utposten? Åker ingen någonsin ur detta program? Jo Suzana åkte ju faktiskt hem, tack o lov.
 
Blir spännande vid örådet. Egentligen med Sebastian och Nick blir Nord fler men Sebastian vill ha ut Sofie, paktar hon ihop med Syd då? eller nya konstellationer`? Om Sofie byter lär fler följa henne tänker jag. Spännande..
 
Det är nu det blir riktigt spännande! När jag börjar kolla på en ny säsong funderar jag alltid på varför jag gör det, folk är bara irriterande och dryga och de är så många. Men sen kommer återbäringen när det har röstats ut några stycken, det har svajat och kastats runt och det äntligen är en individuell tävling :D
 
Nu är det verkligen spännande, jag hatar att det är uppehåll 2 dagar :nailbiting: Kan inte bestämma mig för vad jag tycker om Linn, det är något som stör mig med henne. Anna, kommer hon åka nu? Borde ogilla henne mtp hur alla beskriver att hon inte bidrar, men det är något med henne som jag verkligen gillar och som gör att jag inte vill att hon åker ut. Kanske helt enkelt för att jag gillar "gamla Nord" och inte vill se dem åka ut en efter en. Men om de hittar dubloner eller om Sebastian och Nick röstar med dem så kan det ju gå vägen. Man hör inget om hur de (gamla Nord) tänker rösta, men de lär ju ha snackat ihop sig. Dock lär de väl inte hinna prata med Sebastian och Nick, för någon skrev väl att de dyker upp först på örådet? Eller har jag drömt det?

Och när kommer Peter och Jannika (haha, autocorrect vill hela tiden ha henne till Jämlika) till utposten? Ska de också sitta ihop? Kommande avsnitt blir grymt händelserikt och spännande. Tur att Buke finns, ingen i min närhet är det minsta intresserad :laugh::rofl:
 
Nu är det verkligen spännande, jag hatar att det är uppehåll 2 dagar :nailbiting: Kan inte bestämma mig för vad jag tycker om Linn, det är något som stör mig med henne. Anna, kommer hon åka nu? Borde ogilla henne mtp hur alla beskriver att hon inte bidrar, men det är något med henne som jag verkligen gillar och som gör att jag inte vill att hon åker ut. Kanske helt enkelt för att jag gillar "gamla Nord" och inte vill se dem åka ut en efter en. Men om de hittar dubloner eller om Sebastian och Nick röstar med dem så kan det ju gå vägen. Man hör inget om hur de (gamla Nord) tänker rösta, men de lär ju ha snackat ihop sig. Dock lär de väl inte hinna prata med Sebastian och Nick, för någon skrev väl att de dyker upp först på örådet? Eller har jag drömt det?

Och när kommer Peter och Jannika (haha, autocorrect vill hela tiden ha henne till Jämlika) till utposten? Ska de också sitta ihop? Kommande avsnitt blir grymt händelserikt och spännande. Tur att Buke finns, ingen i min närhet är det minsta intresserad :laugh::rofl:


Ja alltså Kung Linn är lite läskig. Jag tror hon är jätterar och trevlig men hon är förbaskat svart/vit, lite åt asperger-hållet så jag tror hon är svår att veta vilken fot hon står på bara därför. Gamla lag syd hade en ganska osjysst inställning till sin omgivning som jag inte gillar och tror väl att Linn är tongivande där för hela det gänget. Nu har hon ju blivit kompis med superdupersnälla Klas av någon anledning då, det stör mig lite även om det visar på att det finns något gott i henne om han gillar henne.
Jag vet inte varför, men jag har en känsla av att örådet slutar med att en i gamla lag Syd åker. Det bara känns så. Jag hoppas det kommer stämma.
Vi fick inte se vare sig Nick eller Sebbe i förhandstitten av söndagens avsnitt. Frågan är om de kommer före eller kanske efter örådet.
 
Ja alltså Kung Linn är lite läskig. Jag tror hon är jätterar och trevlig men hon är förbaskat svart/vit, lite åt asperger-hållet så jag tror hon är svår att veta vilken fot hon står på bara därför. Gamla lag syd hade en ganska osjysst inställning till sin omgivning som jag inte gillar och tror väl att Linn är tongivande där för hela det gänget. Nu har hon ju blivit kompis med superdupersnälla Klas av någon anledning då, det stör mig lite även om det visar på att det finns något gott i henne om han gillar henne.
Jag vet inte varför, men jag har en känsla av att örådet slutar med att en i gamla lag Syd åker. Det bara känns så. Jag hoppas det kommer stämma.
Vi fick inte se vare sig Nick eller Sebbe i förhandstitten av söndagens avsnitt. Frågan är om de kommer före eller kanske efter örådet.

Jag har samma känsla om utgången i örådet och hoppas det stämmer!
 

Liknande trådar

Kultur Startar tråden där vi kan ventilera allt om årets ESC, inför under och efter. Själv kommer jag nu köra spellistan på spotify, så kommer...
Svar
2
· Visningar
287
Senast: lingonben
·
IT & mobiler Vilken är er favorit ljudbokstjänst? Jag har använt Nextory ett tag, men kommer inte överens med deras sökverktyg, jag söker tex på...
2
Svar
20
· Visningar
559
Senast: Cinzia
·
Hundträning Jag hittade ingen tråd för kontaktövningar! Min bästa i hundgården med min bångstyriga Shar pei-tik är att dela upp godiset i högvärde...
Svar
3
· Visningar
253
Senast: Hellhound
·
Hemmet Mitt gamla diskställ börjar bli slitet så jag tänkte byta upp mig. Gillar egentligen det gamla rent praktiskt men det är inte det minsta...
2
Svar
24
· Visningar
1 126
Senast: Sleepan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp