Bukefalos 28 år!

Roborock s5 max support

Wysiwyg

Trådstartare
Jag har införskaffat mig en Roborock S5 max och är jättenöjd med den, tycker den städar helt okej och den absolut största fördelen är ju att jag slipper göra det själv öht. :D

Dock har jag stött på patrull i rumsindelningen. Jag har den i sovrummet och från sovrummet ut till hallen tar den sig obehindrat till alla håll. Till köket och till vardagsrummet är tyvärr trösklarna lite för höga så där kommer den inte riktigt in. Jag har dock puttat in den i köket och nu fattar den att det är ett rum som också ska städas och hur köket hänger ihop med resten av kartan. Vardagsrummet däremot.. Jag lyckades putta in den där också men den städar bara halva rummet och säger sen att cleaning is complete och åker tillbaka till laddaren. Om jag sätter den i rummet utanför "zonen" den satt ut så tappar den helt bort sig och vet inte var den är.

Kan jag manuellt ta bort ett rum och sen mappa om rummet i den nuvarande kartan? När jag stoppade in den i vardagsrummet och sa åt den att städa så städade den alltihop men sparade vardagsrummet som en ny karta och hittade sen inte tillbaka till laddstationen. Jag vill ju gärna ha alla rum i samma karta.

Någon som kan hjälpa mig?
 

Liknande trådar

Hundhälsa Jag behöver få skriva av mig lite om vår ena hund. Alba 5 årig golden. Haft henne sen hon var valp. Vår första egna hund. Jag är...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 473
Senast: lilstar
·
Övr. Barn Förhållandet med barnets pappa är så gott som över. Han är inte en lätt man att leva med och jag är så arg på mig själv som skaffade...
7 8 9
Svar
169
· Visningar
27 835
Senast: Keb71
·
Övr. Katt Det vill sig inte riktigt med att introducera katt nummer tre. Y är en 12-årig kastrerad hane. Levt med sällskap hela livet minus två...
Svar
15
· Visningar
1 796
Senast: Pilot
·
M
Övr. Hund Hej. Jag skall försöka fatta mig så kort som möjligt, hoppas att ni orkar läsa allt! Jag och min sambo skaffade oss, i mitten på...
2
Svar
31
· Visningar
6 327
Senast: Shark
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp