Robotdammsugare är det värt?

Så då. Nu har den gått genom lägenheten en gång. Och gör sin andra sväng nu pga fastnade i en strumpa och stannade första gången, plus att det kändes som att det behövdes en gång till. Så jävla mycket päls och skit den hittade. 🙈😂

Alltså, den här kommer få gå varje dag! Jag kommer ha ett så mycket renare hem nu 😍
 
Så då. Nu har den gått genom lägenheten en gång. Och gör sin andra sväng nu pga fastnade i en strumpa och stannade första gången, plus att det kändes som att det behövdes en gång till. Så jävla mycket päls och skit den hittade. 🙈😂

Alltså, den här kommer få gå varje dag! Jag kommer ha ett så mycket renare hem nu 😍

Första gången vi körde Roomban hade jag precis dammsugit. Jag blev helt chockad över hur mycket den fick med sig i första omgången. Många är tveksamma och tycker roboten är slarvig, jag kan vittna om motsatsen.

Den vanliga dammsugaren är ändå en med bra kapacitet, Nilfisk "Pucken".
 
Första gången vi körde Roomban hade jag precis dammsugit. Jag blev helt chockad över hur mycket den fick med sig i första omgången. Många är tveksamma och tycker roboten är slarvig, jag kan vittna om motsatsen.

Den vanliga dammsugaren är ändå en med bra kapacitet, Nilfisk "Pucken".
Ja, jag måste säga att den är minst sagt noggrann... :D
 
Första gången vi körde Roomban hade jag precis dammsugit. Jag blev helt chockad över hur mycket den fick med sig i första omgången. Många är tveksamma och tycker roboten är slarvig, jag kan vittna om motsatsen.

Den vanliga dammsugaren är ändå en med bra kapacitet, Nilfisk "Pucken".

Samma har! Nar Romban var ny fick den ga varenda dag ... och blev overfull varje gang, innan den efter en vecka en dag inte var superfull langre. Inte trodde jag att vi hade det sa himla dammigt och skrapigt hemma. :cautious:
Nu har sovrumms dorren varit stangd i tva dagar ... och det ar hundhar precis overallt. Mattorna ser mer ut som farskinn an akta mattor. :meh: Det ar dags att slappa in henne dit och stanga dorren fran utsidan den har gangen. :p
 
Ja! Ångrar dock lite att jag inte köpte Botvac D6 istället för Connected. Men ändå väldigt nöjd!
Vad är det du saknar som D6 har men inte Connected? Kikar på neatos men känner att det är svårt att veta vad jag vill ha av en robotdammsugare när jag aldrig haft en ☺
 
Jag har en Roomba 980, jättenöjd! Hemmet är så mycket mysigare utan grus och lera på golvet, och jag behöver knappt göra någonting.

sen har inte vi ett optimalt hem, trösklar, lösa brädor, mattor och luriga möbler. Så ibland fastnar stackaren, men lika ofta kan den krångla sig loss själv.
 
Imponerad av att era robotar jobbar så bra.
Min Romba av dyrare modell pratade hellre än jobbade. Tog pauser hela tiden och ville bli lite curlad. Jag orkade inte gulla mer med honom så han fick byta hem där han också var för krävande och åkte ut. I vårt förhållande så var han såå missnöjd med mina hundar och deras päls.
Jag har bytt ut honom nu till en jag får styra med själv , dock är han lättsam och behöver ingen sladd.
 
Ja!
Älskar vår, så smidigt att kunna köra den när man inte är hemma eller bara behöver dammsuga och ändå göra annat. Mycket roligare för barnen att städa sina rum också när de får köra med den istället för en vanlig.
 
Köpte en Romba och jisses vad jag tycker om den! Den är som en ångvält när den kör och fort går det :D Dock kör den fast på två ställen så där många jag ställa något så den inte fastnar. Men annars, jisses vad effektiv den är!
 
Vi köpte en xaiomi S5 i höstas. Vi är så nöjda! Den både dammsuger och våttorkar golven. Vi har den inställd på städning enligt schema och den går över nästan hela huset (114 m2) med batteritid kvar. Har ett ställde den gärna fastnar på men annars tar den sig över rätt höga trösklar utan problem.
 
Vi har också en xaiomi s5.
Tar sig över trösklar, kablar osv
Älskar appen till.
Inga damm i hörnen trots att den är rund.
Vi kör den varje dag om vi varit hemma.
Funkar klockrent och märker stor skillnad, inga/knappt några hundhår på golvlister, nedre hyllan på vardagsrums bordet mm längre.

Kommer aldrig vilja vara utan..
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Min hyresvärd (Poseidon) har renoverat alla förråd i källaren. Flyttfirman som de anlitade för att packa och magasinera allt har orsakat...
Svar
19
· Visningar
1 591
Senast: lindaf
·
Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
7 350
Senast: sjoberga
·
  • Låst
Samhälle Jag har funderat en hel del på svenskars relation till religion och speciellt kristendom. Jag vill först säga att jag inte lägga några...
68 69 70
Svar
1 380
· Visningar
38 148
Senast: Mineur
·
Hemmet Har funderat på en grej främst idag när jag gått med dammsugaren i högsta hugg och frenetiskt städat varje liten vrå. Tycker det blir...
20 21 22
Svar
423
· Visningar
18 698
Senast: Nytant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp