Rockard för att "friska" upp minnet...

Sv: Rockard för att "friska" upp minnet...

Det ser väl ut till att vara en liten käck och trevlig vagn för t.ex dressyrträning! Påminner lite om en Troed Hansson träningsvagn fast lite lägre sits.
 
Sv: Rockard för att "friska" upp minnet...

Den ser väl helt ok ut som inkörningsrockard eller så. Kanske något låg iallafall om man har en hög häst. Hjulen var väldigt små på den men den är kanske för ponny?
 
Sv: Rockard för att "friska" upp minnet...

Ja jag blev lite små kär i den faktiskt :love: ;)

Jag ska ha den till en maxad D-ponny (kanske häst nu, för han växer ;) )

Och om jag blir nöjd med den och det funkar bra med denna så tänkte jag be ngn kunnig att svetsa ett långt säte så man kan åka 2 i :idea:

Men får tyvärr inte ngt svar från dem.....:cry:
 

Liknande trådar

Avel JAg har blivit ombedd av en bekant att visa fram hennes Welsh Mountain hingst-11 i sommar för att se om det är lönt att behålla honom...
Svar
1
· Visningar
918
Senast: ameo
·
Körning Ja, jag vet! Det finns hundratals trådar, men jag behöver ändå ytterliggare input! Jag har bestämt mig för att bli med Russ igen...
Svar
11
· Visningar
1 480
Senast: kolblakkur
·
Hästvård http://www.hovvardsforbundet.org/index.php?option=com_content&task=section&id=7&Itemid=63 Vad tycker ni om detta? Jag fick höra om...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
8 420
Övr. Barn Mina föräldrar renoverar just nu sitt hus och en dag när vi står i vardagsrummet och pratar, jag har min nyfödda dotter på armen, så...
Svar
5
· Visningar
1 108
Senast: viv
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Åka långt tåg med katt
  • Valp 2023 -den andra
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp